OPIgirl Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg har akkurat bestil BB kremen fra Filorga. Jeg leste om serien i det siste nr av Kicks Beauty Magazine og ble veldig nysgjerrig. Serien er utviklet av en fransk lege og skal visstnok være banebrytende innen moderne hudpleie. Er det noen av dere damer som har prøvd Filorga hudpleie? Og hva er deres erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Jeg regner med at ingrediensene ikke er et problem: aqua (water), ethylhexyl methoxycinnamate, glycerin, polysilicone-15, dicaprylyl carbonate, ci 77891, dimethicone, propylheptyl caprylate, synthetic wax, bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, diethylamino hydroxybenzoyl hexyl benzoate, c20-22 alkyl phosphate, squalane, silica, c20-22 alcohols, hydroxyethyl acrylate / sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, ci 77163, sodium stearoyl glutamate, parfum (fragrance), propylene glycol, panthenyl triacetate, iron hydroxide, polysilicone-11, butylene glycol, chlorphenesin, ci 77491, ci 77499, potassium hydroxide, sucrose palmitate, disodium edta, pentylene glycol, sorbitan isostearate, polysorbate 60, glyceryl linoleate, alumina, biosaccharide gum-1, zea mays kernel extract, prunus amygdalus dulcis oil, naringenin, glyceryl caprylate, sodium levulinate, sodium anisate, arnica montana flower extract, tocopherol, methylisothiazolinone, sodium hyaluronate, triethanolamine, xanthan gum, phenoxyethanol, BHT, citric acid, potassium sorbate, sodium chloride, glucose, potassium chloride, calcium chloride, magnesium sulfate, glutamine, sodium phosphate, sodium acetate, ascorbic acid, lysine hcl, arginine, alanine, histidine, valine, leucine, threonine, isoleucine, tryptophan, phenylalanine, tyrosine, glycine, polysorbate 80, serine, deoxyadenosine, cystine, glutathione, cyanocobalamin, deoxycytidine, deoxyguanosine, deoxythymidine, asparagine, aspartic acid, ornithine, glutamic acid, nicotinamide adenine dinucleotide, proline, aminobutyric acid, methionine, taurine, hydroxyproline, glucosamine, coenzyme A, glucuronolactone, sodium glucuronate, sodium uridine triphosphate, thiamine diphosphate, disodium flavine adenine dinucleotide, nicotinamide adenine dinucleotide phosphate, retinyl acetate, inositol, methyl deoxycytidine, niacin, niacinamide, pyridoxal, pyridoxine, biotin, calcium pantothenate, folic acid, riboflavin, tocopherol phosphate. Anonymous poster hash: 05f10...a0f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 propylene/butylene glycol er stoff som US Environmental Protection Agency advarer mot å bruke på hud da den vil føre til hjerne, lever og nyreproblemer. dimeticone kan gi allergiske reaksjoner. BHT blir brukt til flymotorer, og i balsamering (for å bevare døde mennesker). Er relatert til kreft, allergi og celleforandringer. Men folk flest bryr seg jo ikke om ingredinsene sånn, så det er sikkert ikke noe særlig fare. Anonymous poster hash: 05f10...a0f
OPIgirl Skrevet 4. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2014 propylene/butylene glycol er stoff som US Environmental Protection Agency advarer mot å bruke på hud da den vil føre til hjerne, lever og nyreproblemer.dimeticone kan gi allergiske reaksjoner.BHT blir brukt til flymotorer, og i balsamering (for å bevare døde mennesker). Er relatert til kreft, allergi og celleforandringer. Men folk flest bryr seg jo ikke om ingredinsene sånn, så det er sikkert ikke noe særlig fare. Anonymous poster hash: 05f10...a0f Jeg bryr meg så absolutt om ingrediensene. Dette ante jeg virkelig ikke. Jeg kommer til å sende den i retur. Slik styggedom vil ikke jeg tilføre huden min. Tusen takk for advarselen.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Vet tråden er gammel men det ble litt overhysterisk her - man skal jo ikke spise kremene da.. Det er forøvrig fluor i tannkrem. Fluor er et naturlig forekommende grunnstoff - og svært giftig - giftigere enn bly.. Poenget? Mengden konsentrasjon gjør at det likevel fins i tannkremen og vurdert som tannhelsefremmende og ikke helsefarlig - så lenge den brukes som anvist. Samme med ingredienser i de fleste kremer. Anonymkode: ab873...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå