Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på rugedag 7 etter innsett av befruktet egg og måtte bare ta en test idag selvom jeg vet det er alt for tidlig.... Syns det var en svak strek der men tenkte jeg så feil så jeg la den vekk, 1 time senere gikk jeg forbi den og da syns jeg streken var blitt litt mer tydelig rosa.. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 13295...66b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det står i bruksanvisningen at resultatene kan leses av i en time etterpå, så kan det bety at du er gravid. Dersom testen sier at resultat lest av etter XX minutt ikke må stoles på, så kan du ikke stole på testen og bør ta ny test i morgen.

Anonymous poster hash: 2b7ec...8bc
  • Liker 2
Skrevet

Det er for tett på egglsningssprøyten, så er nok denne som henger igjen.

Skrevet

HCG fra Ovitrelle kan gi positiv test i 10 dager iflg Felleskatalogen.

Skrevet

HCG fra Ovitrelle kan gi positiv test i 10 dager iflg Felleskatalogen.

.

Noe avhengig av sensitiviteten på testen. Jeg får positiv eller positiv litt etter tidsfristen til 14 dager etter at sprøyten er satt, med morgenurin.

Skrevet

Noe avhengig av sensitiviteten på testen. Jeg får positiv eller positiv litt etter tidsfristen til 14 dager etter at sprøyten er satt, med morgenurin.

Det var lenge. Jeg sjekket på dag 10 at den var blitt negativ, så jeg ikke blir lurt på ikm:-) Jeg bruker bare billigstrimler, siden mensen kommer trofast hele veien med få dagers slingringsmonn, egentlig trenger jeg ikke tester i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...