AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hei!! Om tre uker har jeg siste vakta på arbeidsplassen jeg har hatt siste ti årene. Det var et vanskelig valg å ta, men jeg ønsker nye faglige utfordringer, og hadde det ikke vært for de fantastiske kollegaene mine hadde jeg nok gjort dette for flere år siden. Så er det dette med avskjedsgave da. Det vanlige er en blomst eller en konfekteske, men jeg har lyst til å gi noe litt mer personlig (ser ironien i at jeg må inn på KG for å få tips til en personlig gave ). Arbeidsplassen er delt opp i team, så det er hovedsakelig teamet mitt på åtte jeg ønsker å gi noe spesielt. Jeg jobber jo med flere av de andre på turnusen også, men vi i teamene jobber tett og får en helt spesiell relasjon. Ideer jeg har tenkt på er: - en stor pappfigur av meg som kan stå på vaktrommet. - et par dunker vin til avskjedsfesten - overraskelsespizzaparty i pausa, den første fredagsvakta deres uten meg. Føler ingen av disse treffer helt, så håper på tips Lurer samtidig på om dere har forslag til oppmuntringsgave til venninner/kollegaer som er inne i en tøff tid,eller som fortjener en liten oppmerksomhet i hverdagen? En tulipanbukket og pose bamsemums begynner å bli litt kjedelig... Anonymous poster hash: 521fd...134
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Synes dine egne ideer var bra, jeg! Men en ting jeg stusser på.. Høres ut som du legger veldig mye i dette, men er det ikke du som skal slutte? Da skal vel kollegaene dine vise at de setter pris på deg også, og ikke bare omvendt? Anonymous poster hash: db6ca...a37
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 He he, joda, jeg får nok gavekort på den samme gullsmeden som alle kollegaene mine som har sluttet/fått barn/vært langtidssykemeldt/giftet seg/hatt "rund" bursdag osv har fått, men regner med teamet mitt finner på noe spesielt til meg.. 😊Anonymous poster hash: 521fd...134
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Jeg stemmer for pizzafest-ideen. Felleslunsj, og kanskje du kan bake (eller noen bake for deg) noen gode muffins eller noe sånt som du kan dele ut også, gjøre siste dagen til en sukkerhøjdare. Jeg ville heller gjort det enn direkte gave som skal stå igjen etter jeg forsvinner, for om tre år er det kanskje helt nye folk som ikke aner hva den papfiguren eller bildet betyr... Og du får også delta i "feiringen" selv. Til venninne som trenger oppmuntring: Gavekort hos hudpleie/spa, til fotpleie, ansiktsbehandling, manikyr eller lignende.. Kjenner du henne godt og tør, så bestill timen og kidnap henne til planer, og slipp henne av til en times egenpleie i stedet (spør om hun kan hjelpe deg å flytte noen møbler fra kjelleren, så hun setter av tid men ikke er sulten forventer mat med det samme. I stedet for å løfte og styre, så får hun ansiktsmaske og berolignende musikk?). Sånne ting hadde jeg elsker når jeg hadde det litt tungt... Ting man ofte kanskje ikke gjør for seg selv.. Anonymous poster hash: ea086...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå