Knekt1 Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 ...å vente så lenge før jeg viste henne dette forumet! For hver dag hun leser innlegg om de håpløse kjærestene som omtales her, dess mer overbevist blir hun om at jeg er drømmekjæresten. Dette til tross for at jeg også er litt vanskelig å forstå iblant. Jeg må derfor takke alle som skriver om sine håpløse kjærester: Tusen hjertelig takk! 37
Gjest Beist Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Du arme mann! Visste du ikke at ethvert hunnkjønn som tilbringer tid på KG får hjernecellene erstattet av tights-debatter, andres graviditetstester og Fotballfrue? 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 n00b. Skal du introdusere dama for noe online, så sørg for at hun blir imgurian eller gamer. Slarveforum vil hun etterhvert finne sammen med motebloggene sine. Anonymous poster hash: 3b7e3...a89 1
Knekt1 Skrevet 4. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2014 Du arme mann! Visste du ikke at ethvert hunnkjønn som tilbringer tid på KG får hjernecellene erstattet av tights-debatter, andres graviditetstester og Fotballfrue? Haha, livin' life on the edge. 2
globalagogo Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Du arme mann! Visste du ikke at ethvert hunnkjønn som tilbringer tid på KG får hjernecellene erstattet av tights-debatter, andres graviditetstester og Fotballfrue? Haha! Dette er jo sant
Sapientia Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 ...å vente så lenge før jeg viste henne dette forumet! For hver dag hun leser innlegg om de håpløse kjærestene som omtales her, dess mer overbevist blir hun om at jeg er drømmekjæresten. Dette til tross for at jeg også er litt vanskelig å forstå iblant. Jeg må derfor takke alle som skriver om sine håpløse kjærester: Tusen hjertelig takk! Hahaha jeg er av samme oppfattelse, som kvinne. Det finnes jammen mange duster der ute som jeg er veldig glad for at ikke er min kjæreste. Samt at jeg har funnet ut at enkelte klager på det mest utrolige PS: Er du Romersk borger (S.P.Q.R) Du arme mann! Visste du ikke at ethvert hunnkjønn som tilbringer tid på KG får hjernecellene erstattet av tights-debatter, andres graviditetstester og Fotballfrue? Ikke så lenge "vi" styrer unna de delene av forumet 1
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 (endret) Haha. min samboer prøver noen ganger når han ser jeg skriver her inne, å finne ut hva jeg heter her. Endret 4. april 2014 av alegria 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Haha. min samboer prøver noen ganger når han ser jeg skriver her inne, å finne ut hva jeg heter her. Og det klarer han ikke? Bare å bruke en keylogger det, eller en av de andre teknikkene for å se hva folk foretar seg på en datamaskin Anonymous poster hash: a9529...08d
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 (endret) Og det klarer han ikke? Bare å bruke en keylogger det, eller en av de andre teknikkene for å se hva folk foretar seg på en datamaskin Anonymous poster hash: a9529...08d Haha, snakk om å ta ting blodalvorlig. Så desperat er han ikke. Endret 4. april 2014 av alegria
Gjest Riskjeks Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Hehe, ja, jeg liker å lese her inne hvis jeg er litt småirritert på kjæresten eller noe. Plutselig fremstår han som rimelig perfekt 1
Knekt1 Skrevet 6. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2014 Hahaha jeg er av samme oppfattelse, som kvinne. Det finnes jammen mange duster der ute som jeg er veldig glad for at ikke er min kjæreste. Samt at jeg har funnet ut at enkelte klager på det mest utrolige PS: Er du Romersk borger (S.P.Q.R) Ikke så lenge "vi" styrer unna de delene av forumet Haha, stemmer. Nei, bare beundrer av Romerrikets politiske system. Tenk at romerne diskuterte i Senatet parallelt som våre forfedre i Norge slo hverandre med stenøkser! Haha. min samboer prøver noen ganger når han ser jeg skriver her inne, å finne ut hva jeg heter her. Du får passe på at han ikke kommer over profilen din. Hehe, ja, jeg liker å lese her inne hvis jeg er litt småirritert på kjæresten eller noe. Plutselig fremstår han som rimelig perfekt Ikke sant? Rimelig bankers for begge parter.
Americana Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 Høres ut som en smart fyr du Jeg får ofte bekrefta at jeg er sammen med drømmemannen når jeg er her inne! :D
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #16 Skrevet 7. april 2014 LOL. Min mann har gått fra drømmemann til drittsekk til potensiell barnefar til definitivt JA jeg vil gifte meg i la min tid på KG. Det svinger sikkert for flere enn meg. Anonymous poster hash: 5cee6...5a6
Knekt1 Skrevet 8. april 2014 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2014 Høres ut som en smart fyr du Jeg får ofte bekrefta at jeg er sammen med drømmemannen når jeg er her inne! :D Dama er vel så smart, som henger her inne. ;-) LOL. Min mann har gått fra drømmemann til drittsekk til potensiell barnefar til definitivt JA jeg vil gifte meg i la min tid på KG. Det svinger sikkert for flere enn meg. Anonymous poster hash: 5cee6...5a6 Haha, sannsynligvis! :D
Sirah Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 Kjæresten min har også fått mange stjerner i boka etter at jeg begynte å lese her Så tusen takk fantastiske forummennesker :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå