Gå til innhold

Chanel vitalumiere - liker dere den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ny foundation, og lurer på å kjøpe chanel vitalumiere. Har dere erfaringer med denne?

Hva slags hud har dere, og hva synes dere om den?

Anonymous poster hash: be9ca...f07

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vitalumiere Aqua er fin ja, men vent litt til du ser Perfection Lumiere Velvet i parfymeriet. Den ser ut til å bli smashing.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt fet hud og liker vitalumiere fordi den er vannbasert. Syns også den er fin på. Det eneste"aberet" er at Chanel har et lite fargespekter på foundationene sine, de blir for mørke for meg.

Gleder meg på velvet - når kommer den?

Anonymous poster hash: 6ce9f...917
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har litt fet hud og liker vitalumiere fordi den er vannbasert. Syns også den er fin på. Det eneste"aberet" er at Chanel har et lite fargespekter på foundationene sine, de blir for mørke for meg.

Gleder meg på velvet - når kommer den?

Anonymous poster hash: 6ce9f...917

Skal være i butikken i disse dager, men kan være at det blir forskjøvet over påske.

Skrevet

Jeg likte godt Chanel Vitalumiere, for den er ment til tørr hud. Problemet er bare at i Norge så selges den ikke i de lyseste nyansene, slik som i England og USA, og det ser ikke ut som de får inn disse på parfymerier etc, for jeg har lett overalt. De lyseste her er altfor mørke for meg ihvertfall. Lukten er også litt "blæh", men sånt er jo individuellt :)

(Chanel VItalumiere Aqua vet jeg ikke noe om, den høres bedre ut til fet hud.)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:)

Var innom kicks i dag og fikk prøve på vitalumiere i fargen 20. Jeg er normalt blek, men virker som den kan passe meg. Prøver i morgen, for nå har jeg sminke på fra før.

Skrevet

Jeg bruker Chanel Vitalumiere Aqua! Er veldig fornøyd! :)

Skrevet (endret)

Skal være i butikken i disse dager, men kan være at det blir forskjøvet over påske.

Hører rykter om 11.! Gleder meeeg.

Veldig glad i Vitalumiere Aqua, men kunne tenkt meg en som var bittelitt mattere også - noe dette ser ut som. Dessuten elsker jeg forpakningen. Konsistensen ser gull ut.

Endret av troikaen
AnonymBruker
Skrevet

Vitalumiere Aqua er fin ja, men vent litt til du ser Perfection Lumiere Velvet i parfymeriet. Den ser ut til å bli smashing.

Jeg har tørr hud, vil denne passe meg da?

Gjest Gjest
Skrevet

Hører rykter om 11.! Gleder meeeg.

Veldig glad i Vitalumiere Aqua, men kunne tenkt meg en som var bittelitt mattere også - noe dette ser ut som. Dessuten elsker jeg forpakningen. Konsistensen ser gull ut.

Nemlig, driver og sjekker om de store bloggerne har fått prøver å anmelde da, men så langt ikke et eneste ord skrevet omtrent.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tørr hud, vil denne passe meg da?

Vitalumier Aqua vil passe deg godt ja.

Skrevet

Nemlig, driver og sjekker om de store bloggerne har fått prøver å anmelde da, men så langt ikke et eneste ord skrevet omtrent.

Gjest, jeg kjøpte Perfection Lumiere Velvet i Paris nå på torsdag. Fantastisk foundation, bare å glede seg til du får testet den :)

AnonymBruker
Skrevet

Gjest, jeg kjøpte Perfection Lumiere Velvet i Paris nå på torsdag. Fantastisk foundation, bare å glede seg til du får testet den :)

Hva som er fantastisk?

Anonymous poster hash: 65529...4af

Skrevet

Hva som er fantastisk?

Hva som er fantastisk? Chanel sin nye foundation, Perfection Lumiere Velvet.

Hva som er fantastisk med den? Hvordan den fungerer på huden. Finish, formula.. Det er en forholdsvis lett foundation som likevel har god og matt dekkevne :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva som er fantastisk? Chanel sin nye foundation, Perfection Lumiere Velvet.

Hva som er fantastisk med den? Hvordan den fungerer på huden. Finish, formula.. Det er en forholdsvis lett foundation som likevel har god og matt dekkevne :)

Takk, ja det var det jeg mente :)

Skrevet

Nei, den dekker for lite og er for blank og klissete på huden. Dessuten er den fargen jeg fant alt for gul. Fargevalgene er vanskelige, ente er de for gule eller så er de for rosa og nesten alle er for mørke hvis man har lys hud. Overpriset! Bruk pengene på noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Herlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...