Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er mye alene og er også fortiden vært arbeidsledig i mange mnd (noe som ikke hjelper på sitiasjonen). Er i utgangspuktet en person som er veldig glad i sosial omgang, men har nesten utviklet en form for sosial angst oppi det hele fordi jeg ikke kjenner så mange på dette stedet jeg nå bor på- så jeg er redd for hvordan dette utvikler seg...

Jeg kjenner jo noen, men hver gang jeg møter disse er det som om jeg må tvinge fram en kjemi som ikke er der. Føler de heller ikke har 'tid' til meg i deres hektiske hverdag heller, fordi de er studenter og har deltidsjobber i tillegg.

Mine nærmeste venninner bor i alle kanter av landet nå som vi har begynt å 'vokse til' så savner veldig den conectionen jeg har med de til tider...

Har flyttet hit pga. kjæresten min bor og jobber her. Kjenner masse på savnet fra hjemplassen, menneskene og atmosfæren. Har problemer med å gjenskape det samme her og føler at jeg kun lener meg på kjæresten i tunge tider. Heller ingen bra utvikling i utgangspunktet...

Jeg er veldig glad i åpne og glade mennesker som byr på seg selv, siden jeg prøver å være det selv. Men har møtt på en del motstand fra tidligere jobberfaringer i denne byen. Noe som har gjort meg litt redd for å være meg selv fordi jeg følte ikke at de 'godtok' meg i deres jobbmiljø.

Ble mobbet på jobb, kalt bla. stygg og kjedelig, utrolig at du har kjæreste- kommentarer... Tok det opp med sjefen og avdelingsleder, men ble ikke trodd. Avdelingslederen sa bare: " Er du sikker på at du ikke er høysensitiv da?" etter dette virket det som at folk på jobb ungikk vakter med meg og dette medførte at jeg endte opp med å si i opp jobben fordi jeg følte ingen likte meg der og taperen som løy og sa at han ikke hadde fornærmet meg på noen måte, fikk beholde jobben...

Har nå derfor en dårlig referanse fra den jobben og har problemer med å få meg ny...

Har hatt veldig dårlig tro på meg selv etter dette og sliter litt med å finne tilbake til meg selv.

Det må nevnes at jeg er litt sjenert av meg. Mange av mine nærmeste vil kanskje ikke påstå det, men jeg sliter veldig ofte i sosiale settinger.

hvor går jeg herifra ? Noen som har opplevd lignende??

Er redd for å ende opp som loner og uten jobb og kjæreste. Føler ikke jeg fortjener dette.

Anonymous poster hash: 4230a...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vite at det finnes en trøst i ensomheten.

Bruk nå denne tiden til å utvikle dine ferdigheter - hva enn det måtte være. Snakk med en psykolog, prøv å finne på noe å gjøre slik at du ikke er helt ledig gjennom dine dager.

Jeg har opplevd lignende, for jeg er faktisk akkurat der selv. Men jeg prøver å fylle tiden med noe betydningsfullt, noen ganger tar jeg meg bare en rask drink på den lokale puben for the fuck of it. Ellers er jeg glad i videospill, ser masse på filmer og TV-serier. Henger på internett osv.

Gjest heihallo1998
Skrevet

Tja, hvis du kjenner noen der kan du jo prøve å spørre dem om de ikke kan introdusere deg for bekjente av seg. Bli med på fester og mer av sosiale events, og vær pratsom og trivelig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hvis du kjenner noen der kan du jo prøve å spørre dem om de ikke kan introdusere deg for bekjente av seg. Bli med på fester og mer av sosiale events, og vær pratsom og trivelig!

Til å bare være 16 så er du veldig voksen. :)

Anonymous poster hash: 402ef...7d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

for å være helt ærlig så er ikke de jeg kjenner her noen typsike fest-typer, selv om jeg liker det selv. Har ingen problemer med å være blid og trivelig da! Men takk for råd :)

AnonymBruker
Skrevet

Du skal vite at det finnes en trøst i ensomheten.

Bruk nå denne tiden til å utvikle dine ferdigheter - hva enn det måtte være. Snakk med en psykolog, prøv å finne på noe å gjøre slik at du ikke er helt ledig gjennom dine dager.

Jeg har opplevd lignende, for jeg er faktisk akkurat der selv. Men jeg prøver å fylle tiden med noe betydningsfullt, noen ganger tar jeg meg bare en rask drink på den lokale puben for the fuck of it. Ellers er jeg glad i videospill, ser masse på filmer og TV-serier. Henger på internett osv.

Hei og takk for svar!

Liker attituden din :D

Skrevet (endret)

Til å bare være 16 så er du veldig voksen. :)

Det er forsåvidt ingenting gærent med det, kjenner mange 16 åringer som oppfører seg som godt voksne og vel så det. Alder er bare et nummer. :)

Hei og takk for svar!

Liker attituden din :D

Don't mention it. :P

Endret av Fråde
AnonymBruker
Skrevet

Det er forsåvidt ingenting gærent med det, kjenner mange 16 åringer som oppfører seg som godt voksne og vel så det. Alder er bare et nummer. :)

He he jeg mente det som et kompliment faktisk. Det slo meg aldri at det kunne oppfattes som en fornærmelse? Hun kommer med flere gode svar stadig vekk, så jeg er litt imponert av henne. :)

Skrevet

He he jeg mente det som et kompliment faktisk. Det slo meg aldri at det kunne oppfattes som en fornærmelse? Hun kommer med flere gode svar stadig vekk, så jeg er litt imponert av henne. :)

Jeg er faktisk også litt imponert og lurer på om kanskje hun er fin, eller noe sånt? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig voksent til at hun er mange år yngre enn meg :)

Skrevet

Wow, dette hørtes fint ut.

Ser det er magic ice nå i sommer, kanskje du også skal dit?

http://www.magicice.no/

Skrevet

Dette synes jeg begynner å bli usaklig... ble dette plutselig et sjekkested nå da?

• Liker 1
Gjest heihallo1998
Skrevet

:danse::danse::danse::danse: hurra!

Gjest heihallo1998
Skrevet

Jeg er faktisk også litt imponert og lurer på om kanskje hun er fin, eller noe sånt? ;)

:danse: selvfølgelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...