Gå til innhold

Forslag til tv-serier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har nylig avsluttet alt av serier jeg ser på og har ingen ting å bruke dagene på. Noen som har tips til noen bra serier? Er veldig glad i bake- og matprogrammer, moteprogrammer, komedier, etc. Men er åpen til andre kategorier også.

Føler jeg har sett alt det er som virker interessant så det er bare å pøse på med forslag! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Har du sett Top Chef? Det er min favoritt i bake/mat kategorien :)

Skrevet

Har du sett Top Chef? Det er min favoritt i bake/mat kategorien :)

Har sett litt av det, men har ikke virket interessant nok til å se alt. Men kan jo prøve :)

AnonymBruker
Skrevet

Av kokkeprogrammer så like jeg Masterchef: The Professionals best. Mye mat og mye flott i hver episode, uten drama og realityshow-følelsen. Komedier... New Girl, Community?

Har du fulgt noen av de storproduserte seriene? Som feks Breaking Bad, Prison Break, The Walking Dead, Desperate Housewives (som forøvrig jeg putter i komedie-kategorien)?

Eller noen av de såvidt litt mindre produksjonene som Revenge og Pretty Little Liars?

Anonymous poster hash: f7352...43f
Gjest New_Girl
Skrevet

Ugly Betty er komedie og handler om mote ;)

Skrevet

Av kokkeprogrammer så like jeg Masterchef: The Professionals best. Mye mat og mye flott i hver episode, uten drama og realityshow-følelsen. Komedier... New Girl, Community?

Har du fulgt noen av de storproduserte seriene? Som feks Breaking Bad, Prison Break, The Walking Dead, Desperate Housewives (som forøvrig jeg putter i komedie-kategorien)?

Eller noen av de såvidt litt mindre produksjonene som Revenge og Pretty Little Liars?

Har sett alt som finnes av masterchef haha. Sett både Breaking bad, new girl, the walking dead, desperate housewives, pretty little liars. Skal sjekke ut de andre, tusen takk! :)

Skrevet

Ugly Betty er komedie og handler om mote ;)

Allerede sett ferdig :)

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan se Friends (igjen)

Skrevet

Du kan se Friends (igjen)

Haha, ja kan jo alltids det :)

Skrevet

De tre første sesongene av Workaholics er morsom :)

Prøvde ut True Detective i går, veldig bra. Også er det jo How i met your mother da :)

Skrevet

De tre første sesongene av Workaholics er morsom :)

Prøvde ut True Detective i går, veldig bra. Også er det jo How i met your mother da :)

Workaholics så veldig bra ut. Takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Om du liker litt halvrar og halvsøt britisk humor, så digger jeg seriene The Green Wing (sykehuskomedie) og Black Books.

Når man nevner sykehus... Har du sett Scrubs? Det er en herlig komiserie, det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...