Capricorn Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Bestilte en pakke derfra som ble sendt 20. mars. Har ennå ikke sett noe til den og siden de ikke har pakkesporing så vet jeg ikke hvor den er i løpet. Hadde også vært greit å vite om den kommer i postkassa eller på postkontoret. Kan ikke skjønne at det skal ta så lang tid i frakt fra England. Over to uker?? Har dere opplevd det? Om den har havnet i tollen så burde jeg vel få brev om det?
Viktualia Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Syns det går treigt med både feelunique og look fantastic, Det går vanligvis kjappere både fra USA og Østen...
Prinsessevilikke Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Ja det tar alltid lang tid. Vet ikke hvorfor. Tar jo ikke så lang tid å få varer fra andre britiske nettbutikker. Mulig de har lager i et annet land? Men om man vet om det så er det jo bare å planlegge og bestille i god tid. Om det kommer i postkassa eller til postkontoret kommer an på hvor stor pakken er. Sist bestilte jeg 4 pakker (for å unngå tollgrensa) og da kom 3 i postkassen og 1 til postkontoret.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Send en mail å spørr dem da vel? Anonymous poster hash: efec2...b0f
Alfa Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Jeg har skrevet det som notat i en survey de ba meg om å ta - om at sendingen deres er altfor treige. Det er helt absurd!
nattsvermer Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Jeg pleier å få fra de etter en uke. Kanskje det er posten i Norge som er treige? Og kanskje det kommer an på hvor i landet man bor?
Gjest crazycatlady Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Hos meg har det pleid å gå på en liten uke, men nå sist tok det nesten tre. Her var det posten som var treig, for feelunique sendte allerede dagen etter bestilling.
Fantomina Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Jeg bestiller en del på nett, og Feelunique er desidert treigest, med en gjennomsnittlig tid på 10 - 14 dager her før jeg får varen. Det, og det faktum at Feelunique har skrudd opp prisene sine noe veldig, gjør at jeg nesten ikke handler der mer. Desverre. (Det er ikke så mye jeg sparer på å kjøpe noe lignende her i Norge, pluss at da får jeg varen med en gang.) Anonymous poster hash: 1f0a8...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå