Saloppe Skrevet 6. juni 2004 #1 Skrevet 6. juni 2004 Og da mener jeg ikke av veldreide former! Hun er i slutten av 20-årene - som meg, og har 4 barn. Men etter flere tips fra meg, har hun misforstått helt! Hun har noen overflødige kilo for mye, 40 for å være korrekt, og en grusom hygiene. Hver gang hun kommer på besøk har hun fett hår. Ta i går for et eksempel, hun trappet opp i forlovedes fødselsdagselskap med trange hotpants, nettingstrømper og en adidas-genser som var altfor liten. Valkene tøt og struttet ut til alle kanter, og min mor ble kvalm. håret hadde hun satt i en hestehale, men du kunne se at det var fett i det. Sminken er grusom. Hun har en varm glød, men bruker iskalde farger som isblå øyenskygge, knallrosa leppestift og falmet eyeliner og dryssete mascara. Hun hadde også knallrosa pumps og en trailercaps. Jeg dro henne til siden og sa at dette var angrep på min forlovedes og min mors person, og ville ikke ha henne der, før hun skjerpet seg grrruuuuuuundig! Vi snakker ikke med hverandre nå, men skal ringe henne i morgen og skjelle henne ut. Hun lærer aldri.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #4 Skrevet 6. juni 2004 Hun har skrevet et innlegg på samliv også- tror nok ikke vi skal ta det så alvorlig :-? Merkelige greier :klø:
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #5 Skrevet 6. juni 2004 Det var da endelig bra det ikke var seriøst da
Gjest Naive? Skrevet 6. juni 2004 #6 Skrevet 6. juni 2004 Hallo registrerte brukere over her...ikke gidd å bruke så mye spalteplass på å lure på om det er seriøst. Dere kan vel se selv at det ikke er det. Ikke lek naive nå.. Trådstarteren vil selvfølgelig bare provosere frem arge svar. Hun kommer sikkert til å gjøre det i alle forumer gang på gang...se bare på bildet da: likner jo på Otto Jespersens heavy-metal fyr.. Så hvis hun/han skriver flere "rare" innlegg, bare svar hvis dere har en artig kommentar tilbake, ikke ellers... Det er mitt råd.
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #7 Skrevet 6. juni 2004 Hallo registrerte brukere over her...ikke gidd å bruke så mye spalteplass på å lure på om det er seriøst. Dere kan vel se selv at det ikke er det. Ikke lek naive nå.. Så hvis hun/han skriver flere "rare" innlegg, bare svar hvis dere har en artig kommentar tilbake, ikke ellers... Har ikke lagt merke til denne brukeren før og da må det jo være lov til å stille et spørsmål uten å være naiv..?
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #8 Skrevet 6. juni 2004 Hallo registrerte brukere over her...ikke gidd å bruke så mye spalteplass på å lure på om det er seriøst. Dere kan vel se selv at det ikke er det. Ikke lek naive nå.. Trådstarteren vil selvfølgelig bare provosere frem arge svar. Hun kommer sikkert til å gjøre det i alle forumer gang på gang...se bare på bildet da: likner jo på Otto Jespersens heavy-metal fyr.. Så hvis hun/han skriver flere "rare" innlegg, bare svar hvis dere har en artig kommentar tilbake, ikke ellers... Det er mitt råd. Takk for at du bidro til at det innlegget fikk nenå et svar da
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #9 Skrevet 6. juni 2004 Hvorfor vurdere en person ut ifra hvordan de ser ut? Vurder folk utifra hva de gjør. Synes det er flott at et så ungt menneke allerede har fire barn
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2004 #12 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har lest igjennom det denne personen har skrevet på div. forum her. Kan tenke meg at det er en person som skal provosere med sine innlegg. tror det er en ung person hun/han. Skriver noe om sin sex, men tror ikke denne personen noengang har hatt sex. Tror det er en ensom sjel. Sitter inne hele dagen. Skriver om sin vennine som ser så dårlig ut. Tror det er denne personen selv som ser dårlig ut. Tror neppe denne personen er forlovet heller. Er mye rart på nett. Noen prøver å leve igjennom nett. Nevner at hun er så kul. Da ringer det en bjelle hos meg. Skrivefeil pga. fyllesjuke? Denne personen har lyst på en fest, men har ingen å feste med. Jeg blir ikke provosert av denne personen. Synes faktisk synd på slike mennesker. Jeg kommer for fremtiden til å hoppe over alle denne personens innlegg,
Gjest Madam Felle Skrevet 8. juni 2004 #13 Skrevet 8. juni 2004 Og da mener jeg ikke av veldreide former! Hun er i slutten av 20-årene - som meg, og har 4 barn. Men etter flere tips fra meg, har hun misforstått helt! Hun har noen overflødige kilo for mye, 40 for å være korrekt, og en grusom hygiene. Hver gang hun kommer på besøk har hun fett hår. Ta i går for et eksempel, hun trappet opp i forlovedes fødselsdagselskap med trange hotpants, nettingstrømper og en adidas-genser som var altfor liten. Valkene tøt og struttet ut til alle kanter, og min mor ble kvalm. håret hadde hun satt i en hestehale, men du kunne se at det var fett i det. Sminken er grusom. Hun har en varm glød, men bruker iskalde farger som isblå øyenskygge, knallrosa leppestift og falmet eyeliner og dryssete mascara. Hun hadde også knallrosa pumps og en trailercaps. Jeg dro henne til siden og sa at dette var angrep på min forlovedes og min mors person, og ville ikke ha henne der, før hun skjerpet seg grrruuuuuuundig! Vi snakker ikke med hverandre nå, men skal ringe henne i morgen og skjelle henne ut. Hun lærer aldri. Om du mener dett seriøst, så er du frekkere enn fanden selv, og ejg er glad for at du IKKE er min venn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå