Gå til innhold

Hvordan holde MOO veske/lommebok i skinn pent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har både veske og lommebokk fra MOO, i skinn med noe som føles som "semsket overflate". Desverre så er spesielt lommeboka som ligger nedi veska, tatt farge av andre ting og ser rett og slett stygg ut. Kan ikke helt skjønne hva det er jeg har nedi der som avgir farge, men mulig det er noe magasiner eller plastboksene som jeg har lunchen min i.

Hvordan får jeg fjernet dette? På andre skinnvesker som er "tvers over" modell, har jeg brukt skinnpleie og det har da forsvunnet. Men disse fra MOO har som sagt denne "semskede" , litt rue følelsen...what to do??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du kjøpt den? Kunne jo vært en ide og gått til butikken å bare spurt dem om råd.
ellers bruker jeg en slags krem fra Morris på mine skinn vesker, og den funker kjempefint :)

Anonymous poster hash: 6fe9d...f7d
Skrevet

Hvor har du kjøpt den? Kunne jo vært en ide og gått til butikken å bare spurt dem om råd.

ellers bruker jeg en slags krem fra Morris på mine skinn vesker, og den funker kjempefint :)

Har kjøpt den i nettbutikk men vil vel kanskje være mulig å ta den med til en anna butikk som selger samme merke og spørre der :)

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt den i nettbutikk men vil vel kanskje være mulig å ta den med til en anna butikk som selger samme merke og spørre der :)

Åja! Ja, jeg tror det hadde vært lurt. De burde jo kunne hjelpe deg med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...