AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Er over to uker etter forventet mens. Men får bare negative tester. Siste uken har jeg hatt en del vondt i hodet og vært oppblåst, er også veldig trøtt. Dette kan jo være andre ting, det går visst noe virus nå, og mange rundt meg er forkjøla. Men skal jeg stole blindt på de negative testene og leve som normalt, eller bør jeg holde meg unna enkelte mattyper, alkohol ol.? Bør jeg ikke bruke ibux og redusere mengden kaffe? Røyker ikke eller noe sånnt, så det går fint. Gjerne noen råd!Anonymous poster hash: 1e538...e34
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Har hørt at det ikke er alle leger som utfører det, med mindre det har gått flere måneder? TsAnonymous poster hash: 1e538...e34
Prøver25 Skrevet 7. april 2014 #4 Skrevet 7. april 2014 Det skader jo ikke å ringe lege, og spørre om du får komme å ta en blodprøve. Fortelle de hvor langt du er over forventet mens, så får du sikkert komme å ta en blodprøve
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #5 Skrevet 7. april 2014 Var til fastlege på fredag og tok blodprøve, så får nok svar i morgen. Ingen mens enda, så kan jo bare håpe at jeg har hart lavt hcg i urin eller noe!Anonymous poster hash: 1e538...e34
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Tusen takk!! Er så spent, er vårt første barn(om vi er heldige nå) tror egentlig det er kluss i syklus, men har i alle fall holdt meg unna alkohol den siste tiden. Vanskelig å unngå all spekemat å sånnt. Vil jo ikke være hysterisk heller, hehe. TSAnonymous poster hash: 1e538...e34
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 De ringte meg fra legekontoret nå, hcg-nivået var på under fem... Så ikke noen spire der gitt:( Anonymous poster hash: 1e538...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå