Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nødt til å kjøpe meg ny foundation, og trenger tips til hvilken jeg bør velge :) Nå for tiden pleier jeg å blande tre ulike (1, 2, 3) for å få en farge som passer meg mest, noe som er litt tidkrevende og lite praktisk. Er ute etter en som sitter lenge og som har en god dekkevne. Har kombinert hud.

Har hørt mye bra om denne, noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Skrevet

Jeg bruker enten BB-krem fra Holika Holika, Bourjois Healthy Mix eller Smashbox Halo-pudder

Skrevet

Bourjois healthy mix serum foundation elsker den. Ellers er det litt av hva du skal bruke den til.ellers er jo estee lauder doble wear om du vill ha noe som dekker og holder lenge

Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg bruker Nilens Jord ''Perfect Look'' foundation, det er mineral makeup og det som fungerer best for min kombinerte hud :)

Skrevet

Studio fix powder plus foundation fra MAC. Synes den er super, dekker bra, sitter bra og tar kort tid å påføre. Men selv den aller lyseste fargen er for mørk for min spøkelseshud så er på jakt etter en ny.

Skrevet

Til fest bruker jeg Estee Lauder Double wear foundation og til hverdags MAC Pro Longwear foundation :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg brukar Bobbi Brown Skin Foundation. Den er litt vassaktig, men gjer veldig pen hud, synest eg.

Skrevet

Jeg bruket MAC studio sculpt. Elsker den! Den har middels dekkevne, men den kan legges i flere lag slik at den dekker bedre om man vil det :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Akkurat nå har jeg en fra evagarden, veldig fornøyd, men kommer ikke til å kjøpe den igjen med mindre jeg finner den på ebay eller annet utenlandsk nettsted som sender til Norge. Vakkerhud skal ikke tjene en krone til på meg og bli vakker har jeg fått fake dermalogicaprodukt fra, så vil ikke bruke dem heller.

Av mineralfoundation bruker jeg mineral hygienics. Veldig fornøyd med den, men foretrekker flytende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...