Gå til innhold

Liker Justin Bieber derfor blir jeg mobbet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kolleger til og med små mobber/erter meg hver gang jeg sier jeg hører på JB og liker musikken hans. Jeg liker musikken hans veldig, connection! Venner også, jeg skjønner ikke. Jeg sier jeg hører på JB og folk bare ser rart på meg og sier herregud, forferdelig musikk og alt det der. Må nesten holde dette skjult.... Skjuler spillelister osv. jeg er 21 år gammel gutt/mann. Det er ikke sånn at jeg bestandig hører på JB, men jeg liker musikken veldig godt. uff........ :(

Anonymous poster hash: 5276a...230
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 23 og hører på Justin Bieber, gjort det siden 2009, venna mine har bare måtte funnet seg i det, og nå begynner de også å like han ;) digger musikken hans, er ikke noe i veien med det. Drit i hva andre folk sier!

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 23 og hører på Justin Bieber, gjort det siden 2009, venna mine har bare måtte funnet seg i det, og nå begynner de også å like han ;) digger musikken hans, er ikke noe i veien med det. Drit i hva andre folk sier!

Det er litt annerledes for dere girls.

Anonymous poster hash: 5276a...230

Skrevet

Hei.

Jeg synes at det er dårlig av dem å erte deg fordi du liker en type musikk som de ikke hører på. Man har forskjellig smak, og det må da gå an å akseptere hverandre for det!

Neste gang noen kommenterer det, synes jeg du skal stikke nesa høyt i sky og bare late som om du ikke hører det de sier. Det er ikke din business hva andre måtte mene om deg ;)

Og hvis det er vanskelig og de ikke gir seg, er det kanskje greit å si ifra til dem?

Skrevet

Det har jo blitt en trend å mobbe Justin Bieber og hans fanskare, det er jo nesten ulovlig å like musikken hans. Men det høres jo ut som det er litt sånn "kose-erting", at de bare tuller med deg? Eller ser du annerledes på det? I så fall må du jo nesten bare heve deg over det, stå for det du liker. Hvis noen sier "Herreguuuuud, hører du på den ungpikemusikken igjen?", så sier du bare "Ja, jeg synes det er kult, jeg", som om det er den mest naturlige ting i verden. Noe det jo er.

Skrevet

mann 25 hører også på jb.... hva har andre med hva jeg hører på? Nå er jeeg litt laud på jobben da, synger til og med Jb sanger når jeg hører på... Om noen hadde kommentert på at jeg hører på JB, hadde jeg bare sagt "hva faen er problemet ditt? tror du alle er lik deg og ikke liker JB?" Er glad vi mennesker er forskjellige, ellers hadde verden vært så kjedelig =)

De fleste backer seg da og slutter å mobbe deg for det!

Tåler ikke mobbere =) så jeg går alltid xtra hardt på dem

Skrevet

baaaaaaby baaaaaaaby baaaaaaaaaaby ohhhhhhhhhhhhhhh...

haters gonne hate

Skrevet

Jeg treffer snart tallet 24. Jeg ELSKER JB. Bryr meg ikke om noen mener ditt eller datt. Min smak er min smak.

AnonymBruker
Skrevet

Er du i sorg over dette?

Anonymous poster hash: 7f33a...1ae
  • Liker 3
Skrevet

Er du i sorg over dette?

Anonymous poster hash: 7f33a...1ae

HAHAHAHA

Gjest Coolaid
Skrevet

De fleste mennesker har en eller flere "guilty pleasures" som de syns der kule men på men skammer seg litt over og ikke ønsker at andre skal vite om. De aller fleste har svin på skogen når det gjelder musikk, så hør på det som du selv liker.

Selv klarer jeg ikke JB... jeg er over gjennomsnittet interessert i musikk og har mye kunnskap om det meste innenfor musikk. Jeg stiller krav det jeg hører på. Rent musikalsk og tekstmessig syns jeg JB er lavmål, og ikke minst han selv som person. Kan godt forstå, selv om det er slemt, at du får pepper for akkurat Justin. Men hey, drit i det, hør på den musikken som gjør deg glad.

Skrevet

Mobbing er selvfølgelig ikke bra, men når voksne jenter hører på Bieber eller annen fjortismusikk, så kan ikke jeg med mitt relativt åpne sinn tenke annet en at dette forteller noe om deg som person som jeg ikke liker.

Hva vi tenker er dessverre ikke så politisk korrekt som man kunne ønsket.

Bieber er vel en sånn "love to hate" type, da han har stilt seg i overmåte laglig til for hugg, så ved å like hans musikk, så gjør du det lett for andre å le av deg. Jeg sier ikke at det er riktig - det bare er sånn.

Jeg for min del er mer interessert i hva du finner bra med "musikken" (så du gåsetegnene..?) hans?

Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg liker ikke Justins musikk, men jeg ser ikke ned på folk som gjør det. Vi er alle forskjellige med forskjellig sans for musikk; det må vi bare godta.

:) Snakk med dem/sjefen din om det skulle bli mer alvorlig, eller om det fortsetter.

AnonymBruker
Skrevet

Kamerat, jeg er en 25 år gammel mann som digger Justin Bieber. Beundrer stemmen og talentet hans, men blir også fascinert av måten han har kommet opp og frem på. Sier dette til venner stort sett bare når jeg drikker, og jeg vet ikke helt om de tror jeg er seriøs eller ikke. :fnise:

Anonymous poster hash: 2185a...fdf
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fryktlig galt å mobbe menn som befinner seg i skapet.

Anonymous poster hash: 9a10d...cc5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om det, typen min er snart 30 og klarer ikke la være å danse dersom han hører One Direction., om det så er hjemme eller på IKEA. Og nei, jeg kødder ikke.

Anonymous poster hash: c8634...a93
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...