Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)
Jeg har etter mye om og men funnet drømme-tatoveringen, og jeg gleder meg sinnsykt til å ta den... Det eneste problemet er at jeg ikke har peiling på hvor den skal plasseres?
Jeg er ganske lubben, men ikke feit-feit, og det jeg lurer på er rett og slett:
Hvor blir den finest?
Tatoveringen er av en hodeskalle med en rose og noen diamanter ++, som jeg har designet over noen år nå. Den passer til å være relativt stor, men som sagt aner jeg ikke hvor den kan passe?

Noen som har meninger om hvor det kan være fint med tatoveringer på chubby girls? (link gjerne til eksempler om dere har!)

Anonymous poster hash: c1705...6b3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her; ganske uaktuelt med leggen, da jeg ikke skjønner hvor den skulle fått plass? Og jeg vil ikke si at en stor hodeskalle på f.eks. baksiden av leggen hadde vært så flatterende? :/
Da fremhever jeg vel heller at jeg har skikkelig tykke legger?

Skrevet

Underarmene, håndledd..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville unngått korsrygg, mage og lår. Men alt etter HVOR chubby, så kan overarmen og bak på skulderen, eller mellom skulderblader/lav nakke være veldig fint. Jeg synes underarm/hender er grisestygt og harry med mindre man er mann og kjører full biker-stil.. Men, men om det. Liker heller ikke tattoos på hals/ansikt. Men synes legg og ankel kan være pent også.

Nakken kanskje, TS? Sånn at toppen såvidt synes over en standard tskjorte og det må stroppesinglet til for å vise den? (Jeg er fan av symmetri, så jeg ville ikke gått for en skuldertattoo selv. Men synes det kan være pent også. Bakpå ene skulderen?)

Anonymous poster hash: 23e20...269
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter igjen! Takk for gode forslag! :)
Jeg elsker sleeves, og kunne godt tenke meg det også!

Jeg er sånn ganske chubby fordelt ganske heldig(?) utover egentlig, så jeg er ikke noen dundre akkurat, men begynner å bli en stund siden jeg likte å se meg selv i bikini for det, for å si det sånn ;) haha

Bare tenker at tatoveringer (etter min mening) ofte virker mer harry på jenter som er litt større, da... Vet ikke om dere er enige?

Ryggen/skuldra har jeg tenkt litt på selv, men da får jeg jo aldri sett den, haha :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...