Gå til innhold

Har du blitt sammen med eksen igjen? Flørtende tegn fra min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, hvis du har blitt sammen med eksen igjen...hvordan skjedde det? hvor lang tid tok det? hvem tok kontakt? var dere lenge uten kontakt? hvordam var følelsene hele veien?

Jeg er i en slik situasjon, han gjorde det slutt for 2mnd siden...vi hadde ca 1mnd uten noe som helst kontakt, men de siste tre ukene har vi hatt en del kontakt, ved at vi har møttes en del tilfeldig på hverandre, og stått å pratet lenge om hverdagslige ting, smilt, flørtet og tullet..stemningen har vært god. I etttertid har han sendt meg en del hyggelige meldinger, og kommet på steder hvor jeg har vært på byen, tatt kontakt, ringt meg, spurt meg om jeg vil hente noen ting..osv!

Så nå har det vært stille en uke...det er veldig on and off, og jeg blir forvirret. Hva bør jeg gjøre? jeg savner han voldsomt (han vet hva jeg føler forresten). men jeg har ikke tatt noe særlig kontakt, ønsker at han skal komme av seg selv..vet bare ikke hvor stor sannsynligheten er?

Anonymous poster hash: 5891e...f8b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hehe, her var det ikke mye håp? :P hilsen ts

Anonymous poster hash: 5891e...f8b
Skrevet

Ja, for maaange år siden :P Det var ikke en god ide for å si det sånn.. Husk at det som regel er en grunn til at det ble slutt første gang, å sjansen er liten for at ting har forandret seg på 2 mnd!
Sier ikke at det ikke går, men det er sjelden :P

AnonymBruker
Skrevet

Det må du spørre han om:) jeg er sammen med eksen min igjen. Det var slutt i 3 mnd, men det var jeg som gikk og følelsene har vært der hele veien. Lykke til.

Anonymous poster hash: 60b11...7d2
Skrevet

Nei til gjenbruk av ekser.

• Liker 1
Gjest heihallo1998
Skrevet

Jeg var 14 og ble sammen igjen med ham jeg var sammen med da jeg var 12 så det telles ikke. Gi brukte leker videre til de som er mindre heldige!

Gjest Vevila
Skrevet

Ble sammen med eksen igjen, er fortsatt sammen og har fått barn. :) Han tok kontakt flere ganger, men etter rundt 5 mnd kom meldinger om at han savnet meg osv. Traff hverandre sporadisk etter det og ble sammen igjen noen mnder senere :)

Gjest Isabellag56
Skrevet

Vi ble sammen igjen etter 11 dager. Han som tok kontakt. Funker ikke så veldig fint nå egentlig

Skrevet

Jeg og eksen ble sammen fram/tilbake 4 ganger før det virkelig ble slutt. Etter første bruddet snakket vi ikke på 7 mnd, etter andre bruddet snakket vi ikke på 2 mnd, etter tredje bruddet tok det ca 1,5 mnd, og etter fjerde bruddet gikk det vel 3 mnd. Nå har vi ikke snakket på 2 mnd og det er helt greit :)

Han begynte å ta kontakt som kompis, flørte litt, være mer sammen, komme med en lang unnskyldning/kjærlighetserklæring osv. Meeh.

Skrevet

Var sammen med eksen i to år, ble slutt, men vi ble sammen igjen fire måneder etter. Når "nyforelskelsen" hadde lagt seg igjen og hverdagen ble som før så begyntw problemene igjen! Aldri hatt kontakt etter det.

AnonymBruker
Skrevet

Ble slutt, men fikk kontakt etter en måneds tid. Ble bare styr og kaos ut av det. Det jeg hadde klart å komme over på den mnd ble bare forsterket og reaktivert igjen etter perioden vi hadde kontakt.

Nei, vil anbefale å la eks være eks!

Anonymous poster hash: 5d58a...6a7
Skrevet

Jeg holder på med eksen min nå. Han sier han ikke vil bli sammen med meg igjen fordi jeg hadde sex med en kollega.. Det var selvsagt etter at det ble slutt. Men regner med at det går over etter hvert.

Skrevet

Ble sammen med eks igjen. Nå er det slutt og godt er det!

Mitt råd er definitivt å komme seg videre. Det er gjerne en grunn til at det blir slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...