Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har møtt en utrolig, utrolig nydelig gutt på internett. Vi er særdeles like og han gjør meg så glad.

Har en følelse av at han kan være den rette.. Fordi alt føles så rett.

Han har spurt om jeg vil komme og besøke han i sommer, og det vil jeg gjerne. MEN får mamma vite at jeg traff han via nettet, vil hun ikke la meg dra og da får jeg sikkert aldri møtt han :(

Synes dere det er greit at jeg lyver for mamma og sier at jeg møtte han et annet sted, men at jeg er ærlig og oppriktig og forteller alt annet om han, altså hvor han bor, alder, familie og utdanning

Vil ikke lyve for mamma, men vil heller ikke gå glipp av en slik mulighet til å møte drømmemannen min..

Hva hadde dere gjort i mitt tilfelle? Jeg vet 100% sikkert at hun kommer til å nekte meg å dra hvis hun får vite at jeg møtte han på nett..

Og jeg kan rett og slett ikke la denne muligheten få fra meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg nærmer meg 20. Vet at jeg er myndig og kan bestemme selv.

Men ho kommer til å gå og engste seg ihjel mens jeg er borte og sikkert være livredd for at han skal være en slem gutt..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å møte ham et annent sted først, cafe, resturang, park etc...., så du lærer han og kjenne selv først. Du kan jo ikke med 100 % sikkerhet si at dette er drømmemannen uten å ha møtt han først- folk kan være hvem de vil på internett- det ser man jo til og med på denne siden

Gjest Anonymous
Skrevet

Men har bor langt unna så det finnes ikke annen utvei.. Kan ikke komme på dagsbesøk til han..

Skrevet

Kan dere ikke møtes et sted på midten, da? I en by der du kjenner noen du kan overnatte hos, for eksempel - så er du ikke aldeles alene på hans territorium hvis noe skulle skjære seg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Men ville du ikke føle deg litt sikkere selv hvis dere møtes først et litt mer nøytralt sted

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bare familie i min by. Ingen andre steder. Jeg VET at han ikke ville vært slem, jeg har kjent han ganske lenge.

Så jeg må til han.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Og hvorfor kan ikke han komme til deg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel hvis du føler at det er best- så gjør du det, men hvis du tør og gjøre det- møte en mann du ALDRI har møtt før på hans premisser så synes jeg faktisk at det ikke burde være noe problem å fortelle det til moren din

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel hvis du føler at det er best- så gjør du det, men hvis du tør og gjøre det- møte en mann du ALDRI har møtt før på hans premisser så synes jeg faktisk at det ikke burde være noe problem å fortelle det til moren din

Men har ikke mange av dere møtt mannen deres på internett også?

Grunnen til at jeg må opp til han er fordi familien hans bor langt unna han og han har en hund som ikke kan være hjemme alene. Derfor spurte han om jeg ville komme. Eller det var vel egentlig jeg som foreslo at jeg kunne komme til han, fordi det var enklest pga hunden.

Dere har da også møtt folk på internett, hvorfor så negativ til å møte noen man ikke har møtt i virkeligheten.. Mange av dere har selv: Been there, done that.

Skrevet
Jeg nærmer meg 20.

Du er alså ett sted mellom...la oss begynne på 16 til 19 og ett halvt år ?

Jeg nærmer meg 20. Vet at jeg er myndig og kan bestemme selv.

Vel, :klø:...uh!...vet du at du er myndig? Takk og lov for det! Hva med de som er myndig og ikke vet om det engang da! ....uh...eh!..det blir og feil...

Er det ikke bare lettere å si alderen konkret? Da slipper slike idioter som meg å gå filosofisk på trynet slike i tråder?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er helt for at mann kan møte mannen i sitt liv på internett- MEN det eneste jeg sier er at du burde være litt forsiktig første gangen, ta noen forhåndsregler tilfelle han ikke er drømmemannen

Skrevet

Jeg møtte min sambo og han jeg skal gifte meg med på internett. Vi mailet frem og tilbake hver dag i flere måneder før vi møttes og når vi møttes var det på en kafè hvor vi var i full offentlighet. Jeg syntes også at han var verdens snilleste mann...noe han faktisk er.......men man kan aldri være trygg.

Jeg ville ikke gått glipp av den sjansen du har nå, men jeg ville møtt ham på nøytral grunn først for å være sikker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er alså ett sted mellom...la oss begynne på 16 til 19 og ett halvt år ?

Vel, :klø:...uh!...vet du at du er myndig? Takk og lov for det! Hva med de som er myndig og ikke vet om det engang da! ....uh...eh!..det blir og feil...

Er det ikke bare lettere å si alderen konkret? Da slipper slike idioter som meg å gå filosofisk på trynet slike i tråder?

Er du dum eller bare virker det sånn? Når jeg sier at jeg NÆRMER meg 20, betyr ikke det at jeg er så liten som 16. Nærmer meg 20 vil si at jeg snart er 20 år. Akkurat et sånt spørsmål er vel på grensen til dumhet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vitsen med dette forumet er at vi skal hjelpe hverandre, ikke hakke på hverandre på uvesentlige ting. Ikke sant Anafugia?

Det blir liksom litt tullete. Har man ikke et ordentlig svar til trådstarter, holder man munnen sin :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men du har jo fått flere råd-ikke bare av meg- om å møte ham på et nøytralt sted først, men du vil jo ikke det og da er det vanskelig å gi deg råd.

Han kan da ta med hunden sin til feks en park?

Skrevet

(*Mitt siste avsporingsinnlegg for aftenen: Jeg holder meg innenfor rammer og regleverk her på KG...og i tillegg er jeg litt Kardemommeby: "så jeg gjør som jeg vil...*)

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men du har jo fått flere råd-ikke bare av meg- om å møte ham på et nøytralt sted først, men du vil jo ikke det og  da er det vanskelig å gi deg råd.

Han kan da ta med hunden sin til feks en park?

Men du skjønner det at hvis vi skal møtes så må jeg sove over. Han bor nemlig 90 mil unna. Kan ikke ta en dagstur i parken og hjem igjen liksom. Så lenge jeg ikke har mitt eget privatfly..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...