AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #21 Del Skrevet 8. mai 2014 Henrik elve bar også på riket Røst. Uanset tv 2 svarte og sa dem hadde planlagt ny sesong nå i feb men bør ikke noe av. Dem har jo vært opptat hele gjengen nå i vår. Jon og Morten i toget. Else i Else. Sigrid i komiker klippet osvAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #22 Del Skrevet 8. mai 2014 Uff, nei, kleinere program skal man lete lenge etter. Flau barnehage- og fjortishumor. Hvem er målgruppa for dette? Tenåringer? Anonymous poster hash: ea96c...8d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #23 Del Skrevet 8. mai 2014 Dere som håper det ikke kommer tilbake. Er det slik at noen tvinger dere til å se det hver torsdag kveld? For da skjønner jeg jo at dere håper det ikke kommer mer på tv. Anonymous poster hash: f0d84...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #24 Del Skrevet 8. mai 2014 Uff, nei, kleinere program skal man lete lenge etter. Flau barnehage- og fjortishumor. Hvem er målgruppa for dette? Tenåringer? Anonymous poster hash: ea96c...8d7 Det er retter mot folk med god humorAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #25 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er retter mot folk med god humorAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Altså..Mat mot folk med god humor. Hvilke retter serverer man da? Rottegift? Anonymous poster hash: 99b88...627 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #26 Del Skrevet 8. mai 2014 Klarer du ikke lese noe jeg sier? De er dem fremste komikerne i Norge. Man er ikke dem mest populære vist man ikke har potensial. Bare fordi du har dårlig humor betyr ikke at dem mer dårlige...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Bare fordi DU synes de er bra, betyr det ikke at de er de mest polulære komikerne i Norge. Anonymous poster hash: 99b88...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #27 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg likte de første sesongene av tkfn, men nå syns jeg det er blitt oppbrukt, kleint og kjedelig. Tommy P og DJ Dan var artige. Bernhard Bernhoft også. Savner kvalitetsprogrammer som en utstrakt hånd, rikets røst og torsdagsklubben jeg. Og du anonyme bruker litt lenger opp her, hvordan kan du si at ALT på NRK suger? Har du sett alt som går der du da? Så hvis NRK kjøper rettighetene til tkfn, blir det plutselig dårlig da???? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #28 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg likte de første sesongene av tkfn, men nå syns jeg det er blitt oppbrukt, kleint og kjedelig. Tommy P og DJ Dan var artige. Bernhard Bernhoft også. Savner kvalitetsprogrammer som en utstrakt hånd, rikets røst og torsdagsklubben jeg. Og du anonyme bruker litt lenger opp her, hvordan kan du si at ALT på NRK suger? Har du sett alt som går der du da? Så hvis NRK kjøper rettighetene til tkfn, blir det plutselig dårlig da????Nrk er gammelt og utdød. Alt det brae går på TV2 og TVNorge Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #29 Del Skrevet 8. mai 2014 Nrk er gammelt og utdød. Alt det brae går på TV2 og TVNorge Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Ja, men HVA OM NRK kjøper rettighetene til tkfn og home and away? Seriene er NØYAKTIG de samme, men flytter over til NRK. Da suger vel de seriene også da siden du er så bastant på at alt som går på NRK er dritt. Hvor gammel er du egentlig? Da jeg var 12-13 var det "flaut og teit" å se på NRK og folk elsket å hate NRK. Men det gikk over etter fylte 14 gitt, da var det det samme hvor programmet gikk så lenge man syntes det var bra. Jeg skulle faktisk ønske alle programmene jeg ser på gikk på NRK jeg. Da hadde jeg sluppet den satans reklamen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #30 Del Skrevet 8. mai 2014 Nrk er gammelt og utdød. Alt det brae går på TV2 og TVNorge Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Det er lov å ha forskjellige meninger kjære Sid. Anonymous poster hash: 99b88...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #31 Del Skrevet 8. mai 2014 Ja, men HVA OM NRK kjøper rettighetene til tkfn og home and away? Seriene er NØYAKTIG de samme, men flytter over til NRK. Da suger vel de seriene også da siden du er så bastant på at alt som går på NRK er dritt. Hvor gammel er du egentlig? Da jeg var 12-13 var det "flaut og teit" å se på NRK og folk elsket å hate NRK. Men det gikk over etter fylte 14 gitt, da var det det samme hvor programmet gikk så lenge man syntes det var bra. Jeg skulle faktisk ønske alle programmene jeg ser på gikk på NRK jeg. Da hadde jeg sluppet den satans reklamen.Ro deg ned. NRK har reklame med og handaway blir aldri solgt til NRK. Tv2 eier og gir aldri fra seg rettigheten. Om tkfn flytter ditt slutter jeg å se på. Kan ille fordra NRK. Bare gammelt stuffDet er lov å ha forskjellige meninger kjære Sid. Anonymous poster hash: 99b88...627 Sid? Du snakker til meg ikke en som hete sidAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #32 Del Skrevet 8. mai 2014 Ro deg ned. NRK har reklame med og handaway blir aldri solgt til NRK. Tv2 eier og gir aldri fra seg rettigheten. Om tkfn flytter ditt slutter jeg å se på. Kan ille fordra NRK. Bare gammelt stuffSid? Du snakker til meg ikke en som hete sidAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Jeg er rolig. Utrolig barnslig å kutte ut et program bare fordi det bytter kanal. Da er du ikke fan nok. Enkelt og greit. Husk også at det er takket være NRK du har TV2. Man må ha NRK for å ha de andre kanalene. Jeg skjønner hvem som skriver forresten, men skal ikke skrive det av hensyn til personvern.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #33 Del Skrevet 8. mai 2014 Handaway? Hva slags program er det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 8. mai 2014 #34 Del Skrevet 8. mai 2014 Det har ikke gått over til TVnorge slik som veldig mye annet da? Syns det er helt greit, ikke sånn "hopp i taket morsomt", men noen artige høydepunkter innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #35 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg er rolig. Utrolig barnslig å kutte ut et program bare fordi det bytter kanal. Da er du ikke fan nok. Enkelt og greit. Husk også at det er takket være NRK du har TV2. Man må ha NRK for å ha de andre kanalene. Jeg skjønner hvem som skriver forresten, men skal ikke skrive det av hensyn til personvern....Hvem som skriver. Tror fu jeg er Alf hildrum? Tv2 hadde kommet med eller uten NRK. Bare fordi det er gammelt så betyr ikke det at det er bra. NRK suger og thats it. Smak og behag... Det er ikke barnslig. Å ikke godta at jeg har en mening er barnslig. Du er virkelig rusa...Handaway? Hva slags program er det? :klø:Later du som du er dum?Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #36 Del Skrevet 8. mai 2014 Hvem som skriver. Tror fu jeg er Alf hildrum? Tv2 hadde kommet med eller uten NRK. Bare fordi det er gammelt så betyr ikke det at det er bra. NRK suger og thats it. Smak og behag... Det er ikke barnslig. Å ikke godta at jeg har en mening er barnslig. Du er virkelig rusa...Later du som du er dum?Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Nope, uten NRK, ingen andre tv-kanaler. Leker absolutt ikke dum, jeg har aldri hørt om handaway. Haddaway har jeg hørt om, han var stor på 90-tallet, men handaway? Neeeh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #37 Del Skrevet 8. mai 2014 Hva går du på??? Atle er genialt men eid og Bård suger. Spesielt programmet Brille. Det jeg sier nå er en mening så hør godt etter Komikerne fra tkfn er de fremste og mest populære komikerne. Ikke kom og si at rahm og brungot ikke er morsomt. Se på nattskiftet. Jon er fuckings konge:) ingen slår ham og rahm. Ikke engang de tåpelige NRK folkene. Alt på NRK suger...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Klarer du ikke lese noe jeg sier? De er dem fremste komikerne i Norge. Man er ikke dem mest populære vist man ikke har potensial. Bare fordi du har dårlig humor betyr ikke at dem mer dårlige...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b http://aspergersquiz.com Anonymous poster hash: 99b88...627 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #38 Del Skrevet 8. mai 2014 Nope, uten NRK, ingen andre tv-kanaler. Leker absolutt ikke dum, jeg har aldri hørt om handaway. Haddaway har jeg hørt om, han var stor på 90-tallet, men handaway? Neeeh.Slutt å tull. Tv2 hadde blitt til uansett. Håper NRK nedlegges http://aspergersquiz.com Anonymous poster hash: 99b88...627 [/quoteHvorgor skal jeg lese en quiz om asberger?]Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #39 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg mente home and away vist du må ha det med teskjeAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #40 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg har sett alle sesongene, minus den første. Underholdende program, ler stor sett av alt, noen ganger bommer de og noen ganger slår de skikkelig til! Liker Odd-Magnus, Morten, Sigrid og Jon best. Martin Beier var ikke morsom overhodet. Har gått en del sesonger nå og flokken har blitt skikkelig vannet ut, kanskje greit det ikke kommer en sesong til? Anonymous poster hash: 99b88...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå