AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Konseptet er vel litt oppbrukt, selv om det har sine øyeblikk Kommer det til høsten? Anonymous poster hash: 291cf...ea0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Håper inderlig ikke det. Anonymous poster hash: 077c0...66c 4
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Det skulle ha begynt 27 februar. Har kontaktet tv2 og spurt hva som skjer. Mistenker dem har glemt det avHåper inderlig ikke det. Anonymous poster hash: 077c0...66c Jeg håper det. Er en bra serie:) 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Håper inderlig ikke det.Anonymous poster hash: 077c0...66c Helt enig. Verste "komi"programmet noensinne, har ikke en gang trukket på smilebåndet av det. Bare fryktelig kleint på en negativ måte.Anonymous poster hash: c8bdd...c3e 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Helt enig. Verste "komi"programmet noensinne, har ikke en gang trukket på smilebåndet av det. Bare fryktelig kleint på en negativ måte.Anonymous poster hash: c8bdd...c3e Værste? Da kan du ikke ha sett på mye. Dette programmet har de beste komikerne. Synd du ille har humor...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Værste? Da kan du ikke ha sett på mye. Dette programmet har de beste komikerne. Synd du ille har humor...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Har ikke sans for uintelligent revyhumor. Og jo, jeg har sett mange Anonymous poster hash: c8bdd...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Værste? Da kan du ikke ha sett på mye. Dette programmet har de beste komikerne. Synd du ille har humor...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Mot i brystet er humor!! Ikke dårlige torsdagskveld Anonymous poster hash: 99b88...627 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Mot i brystet er humor!! Ikke dårlige torsdagskveld Anonymous poster hash: 99b88...627 Mot i brøstet? Hahaha! Nei om du tror mot i brøstet er humor skjønner jeg godt hvorfor du ikke liker tkfn...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Har ikke sans for uintelligent revyhumor. Og jo, jeg har sett mange Anonymous poster hash: c8bdd...c3e Det er ikke uintelligent når dem et de fremste komikerne. Ingen slår brungot og rahm. Liker du ille dem har fu ikke humor. Blir som å ikke like å puste Anonymous poster hash: 02cfa...b5b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Forhåpentligvis ikke. Møkkaprogram. Anonymous poster hash: ebe5b...ab9 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Forhåpentligvis ikke. Møkkaprogram. Anonymous poster hash: ebe5b...ab9 Det kommer tilbakeAnonymous poster hash: 02cfa...b5b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Det er ikke uintelligent når dem et de fremste komikerne. Ingen slår brungot og rahm. Liker du ille dem har fu ikke humor. Blir som å ikke like å puste Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Harald Eia, Bård og Atle er komikere. Til og med kollektivet er mer morsomt. Torsdag kveld fra Nydalen er det minst morsomme søppelet jeg har sett, og det gjør meg flau å vite at noen faktisk ler av detAnonymous poster hash: c8bdd...c3e 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Harald Eia, Bård og Atle er komikere. Til og med kollektivet er mer morsomt. Torsdag kveld fra Nydalen er det minst morsomme søppelet jeg har sett, og det gjør meg flau å vite at noen faktisk ler av detAnonymous poster hash: c8bdd...c3e Hva går du på??? Atle er genialt men eid og Bård suger. Spesielt programmet Brille. Det jeg sier nå er en mening så hør godt etter Komikerne fra tkfn er de fremste og mest populære komikerne. Ikke kom og si at rahm og brungot ikke er morsomt. Se på nattskiftet. Jon er fuckings konge:) ingen slår ham og rahm. Ikke engang de tåpelige NRK folkene. Alt på NRK suger...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b
_Aries Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Det er ikke uintelligent når dem et de fremste komikerne. Ingen slår brungot og rahm. Liker du ille dem har fu ikke humor. Blir som å ikke like å pusteAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Selv om det er mange gode komikere trenger det nødvendigvis ikke å bli så bra nå man setter de sammen i et show. Morten Ramm er egentlig ganske morsom, men hadde mye mer til overs for han da han var sammen med Otto Jespersen. Han er vel forsåvidt den morsomste av dem, resten av de har jeg ikke noe til overs for. Synes også det er ganske uintelligent humor. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Selv om det er mange gode komikere trenger det nødvendigvis ikke å bli så bra nå man setter de sammen i et show. Morten Ramm er egentlig ganske morsom, men hadde mye mer til overs for han da han var sammen med Otto Jespersen. Han er vel forsåvidt den morsomste av dem, resten av de har jeg ikke noe til overs for. Synes også det er ganske uintelligent humor.Brungot er kjempemorsom akkurat som Morten. Det kan man ikke benekte. Bare se nattskiftet den beste norske komi serien ever. Morten har ikke vært med Otto Anonymous poster hash: 02cfa...b5b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Selv om det er mange gode komikere trenger det nødvendigvis ikke å bli så bra nå man setter de sammen i et show. Morten Ramm er egentlig ganske morsom, men hadde mye mer til overs for han da han var sammen med Otto Jespersen. Han er vel forsåvidt den morsomste av dem, resten av de har jeg ikke noe til overs for. Synes også det er ganske uintelligent humor. Du har helt rett. Synes også han var mye mer morsom med Otto. Han har potensiale, om han kvitter seg med resten/finner på noe nytt. Resten har ikke potensialAnonymous poster hash: c8bdd...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Du har helt rett. Synes også han var mye mer morsom med Otto. Han har potensiale, om han kvitter seg med resten/finner på noe nytt. Resten har ikke potensialAnonymous poster hash: c8bdd...c3e Klarer du ikke lese noe jeg sier? De er dem fremste komikerne i Norge. Man er ikke dem mest populære vist man ikke har potensial. Bare fordi du har dårlig humor betyr ikke at dem mer dårlige...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Klarer du ikke lese noe jeg sier? De er dem fremste komikerne i Norge. Man er ikke dem mest populære vist man ikke har potensial. Bare fordi du har dårlig humor betyr ikke at dem mer dårlige...Anonymous poster hash: 02cfa...b5b Gjør meg veldig trist om de blir regnet som de "fremste" komikerene i Norge, sier litt om den lave standarden. Men jeg kjenner ingen som synes det er morsomt.Anonymous poster hash: c8bdd...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Gjør meg veldig trist om de blir regnet som de "fremste" komikerene i Norge, sier litt om den lave standarden. Men jeg kjenner ingen som synes det er morsomt.Anonymous poster hash: c8bdd...c3e Tuller du bere nå eller?Anonymous poster hash: 02cfa...b5b
_Aries Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Brungot er kjempemorsom akkurat som Morten. Det kan man ikke benekte. Bare se nattskiftet den beste norske komi serien ever. Morten har ikke vært med OttoAnonymous poster hash: 02cfa...b5b Igjen, det beviser at de kan være mye morsommere hver for seg enn sammen. Nattskiftet var jo litt morsomt, mens torsdag kveld fra Nydalen bare handler om dårlige etterligninger og dohumor. Derfor er programmet mest populært hos den yngre garde, og ikke de eldre som søker litt mer intelligent humor. Og jo, Morten Ramm hadde eget innslag i rikets røst og i Torsdagsklubben. Sammen med Otto Jespersen. Edit: skrivefeil Endret 8. mai 2014 av _Essx 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå