AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg veier 125 kg. Er invitert i et bryllup i midten av august... Er det realistisk å gå ned over 25 kg innen den tid? Vil ned til under hundre....... Anonymous poster hash: 903f5...71d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Med maksimal innsats kan ca 20kg ned være innen rekkevidde før bryllupet, det krever da full fokus på kosthold og trening, og ingen unnskyldninger. Anbefaler absolutt at du starter med en tur til fastlegen for å finne ut hva den beste fremgangsmåten er, hva slags trening som er passe for deg og om du evt har noen helseplager/utfordringer du må ta hensyn til ifht aktivitet og kosthold. Lykke til Anonymous poster hash: 8a48b...a75 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Ja, det er realistisk Men du må starte NÅ. Anonymous poster hash: c3847...853
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Absolutt, men det krever hardt arbeid og få eller ingen utskeielser. Siden du er såpass tung i utgangspunktet vil du muligens oppleve å gå ned raskt i begynnelsen. Det er viktig å holde fokus selvom vektnedgangen begynner å jevne seg ut. Flinka! Lykke til! Anonymous poster hash: d0c78...05b 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Takk for god motivasjon! Jeg er veldig klar for dette nå. Vil denne dagsmenyen være grei? Frokost - To knekkebrød med mager skinke og agurk Lunsj - En omelett av to egg, vann og mager skinke Middag - Stekt laks med masse deilige grønnsaker Kvelds - En skål havregrøt uten søtning, men med rosiner. I starten vil jeg fokusere på minst 1 time mosjon daglig. Gåturer i raskt gange i første omgang. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 903f5...71d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Alt for lite mat. Du sier ikke noe om høyde og alder, men du bør nok ha i deg et par tusen kalorier per dag, med tanke på vekten din. Dette er nok ikke mer enn halvparten. Anonymous poster hash: a673b...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #7 Skrevet 22. april 2014 Oppdatering: Har gått ned 2 kg siden jeg "startet". Er kjempeskuffet, for jeg la på meg 1 kg i påsken, selv om jeg gikk tur hver dag og passet kostholdet. Joda, jeg har spist litt påskegodt, men verken sjokolade eller potetgull; kun vingummi. Er også lei meg for jeg skulle se på kjolen jeg hadde kjøpt til bryllupet, og klarte å ødelegge glidelåsen på den. Så nå er jeg bare trist. Anonymous poster hash: 903f5...71d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #8 Skrevet 22. april 2014 Oppdatering: Har gått ned 2 kg siden jeg "startet". Er kjempeskuffet, for jeg la på meg 1 kg i påsken, selv om jeg gikk tur hver dag og passet kostholdet. Joda, jeg har spist litt påskegodt, men verken sjokolade eller potetgull; kun vingummi. Er også lei meg for jeg skulle se på kjolen jeg hadde kjøpt til bryllupet, og klarte å ødelegge glidelåsen på den. Så nå er jeg bare trist.Anonymous poster hash: 903f5...71d De fleste legger på seg i påsken, så ikke tenk på det. Bare start på nytt igjen nå, og prøv å unngå søtsaker. Anonymous poster hash: e3924...d29 1
Nuttery Skrevet 22. april 2014 #9 Skrevet 22. april 2014 Mange stagnerer også i blant. Pluss det er ofte mye salt osv i maten i påsken. Gjetter på at det bare er vannvekt, og ikke fett.
goldenchanel Skrevet 22. april 2014 #10 Skrevet 22. april 2014 Alt er realistisk, men du MÅ komme i gang, være mye i aktivitet og IKKE skeie ut eller unne deg noe "godt", kroppen trenger ikke søtsaker Jeg holder på med samme og er både på "diett" med mye grønnsaker og proteiner, og jeg har invistert i personlig trener 2 dager i uken. På de fleste raser man ikke ned mange kilo, men 1 kg i uken er en ok vektnedgang. Håper du står på og når målet ditt, det vil bli verdt det
maria b Skrevet 22. april 2014 #11 Skrevet 22. april 2014 Hvis du står på og dropper alt av utskeielser (også vingummi ), kan du nok klare rundt 15-20 kg. Det betyr et vekttap på ca 1 kg pr uke. Du skal være super motivert og super fokusert for å klare et såpass stramt opplegg gjennom hele sommeren. Men, det er absolutt mulig å få det til. Lykke til
Gjest Blåmeis Skrevet 22. april 2014 #12 Skrevet 22. april 2014 Absolutt mulig! Du må passe på å spise nok, unngå ALT "ekstra" (sukker, dressinger, brus etc). Anbefaler å faste i 24t før du starter for å krympe magesekken så du ikke blir så plaget med sult når du begynner. Gå MASSE . Det er absolutt mulig å få til to timer hver dag (da bør du klare en mil i normalt gåtempo). Veldig viktig å ikke stresse med å jogge/hard trening. Det gjør deg ofte mer merkbart sulten, og det er ikke bra for rygg og knær med vekten din. Du bør også kombinere styrketrening med gåingen, men "kardio" er absolutt best for vektnedgang. Gjerne lengre turer i helgene. Det handler bare om kunnskap og viljestyrke! Lykke til med målet, dette klarer du!
juulie Skrevet 22. april 2014 #13 Skrevet 22. april 2014 Ingen ting er umulig veit du men start idag! aldri tenk at du skal starte i morgen.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for at dere er så motiverende! Jeg var på senteret i går og trente styrke i 40 minutter, så gikk jeg en tur rundt hele boligfeltet, og den varte i 35 minutter. Rom for forbedring! Tenkte at hvis jeg klarer å gå ned 25 kg, uansett om det er innne bryllupet, så skal jeg "komme ut" med min egentlige bruker.... Anonymous poster hash: 903f5...71d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå