Gå til innhold

Søster som vil vite alt om privatlivet mitt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

What to do?

Søsteren min som er 5 år yngre enn meg prøver hele tiden å grave til seg informasjon om mitt privatliv.. Altså dater, venner, etc..

Jeg har flere ganger sagt rett ut at jeg KAN ikke og vil ikke prate med henne om dette. Fordi hun blander seg og gjør seg opp sine egne bestemte meninger..

Og kommer med påstander om hva jeg kan og ikke kan..

Når jeg sier at dette har jeg sagt før, jeg diskuterer det ikke det med deg, klikker hun i vinkel.. Raser mot meg og sier jeg er veldig nedlatende..

Hun spør på en sånn måte at hun liksom ikke spør, hun lurer det inn.. Og når jeg tar henne på det så retter hun opp og sier at det var ikke det hun sa.. Blånekter..

Hun skjønner ikke at jeg ikke er hennes venninne og at det er for mye for meg å prate med henne om sånt.. Jeg respekterer hennes privatliv, hvorfor kan ikke hun gjøre det samme tilbake til meg?

Hva skal jeg gjøre da? Skjønner på en måte at hun vil bry seg men dette er IKKE riktig måten..

Og det er ikke greit i det hele tatt det hun gjør.

Har nå prøvd gang på gang å si dette til henne.. Men hver gang flyr hun i flint å sier hun ikke skal spørre mere. Og at jeg bare får være nedlatende mot henne..

Men det blir glemt og hun begynner på neste gang igjen..

Dette tærer på for meg og gjør at jeg på langt nær orker å tilbringe så mye tid med henne og hennes barn som jeg ønsker.

Fordi jeg må veie ordene mine hele tiden..

Kjære damer og menn med kloke ord.. Hjelp..

Anonymous poster hash: f9f1d...2cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du en voksen person som kan snakke med henne om dette?

Anonymous poster hash: 23658...fe0
AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge to over 30.. Så ganske utrolig at hun fortsetter..

Hun er også akkurat sånn med vår far, han er like oppgitt over henne som meg..

Anonymous poster hash: f9f1d...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Kutt ned på kontakten og si at hun skal slutte å blande seg i ting hun ikke har noe med.

Anonymous poster hash: 38ef8...115

AnonymBruker
Skrevet

Begynn å servere henne en masse overdrevne løgner, så overdrevne at hun skjønner at du juger. Når hun blir sur over at du juger, så skal du klikke i vinkel, raseriutbrudd, for at når du endelig åpner deg til henne, så tror hun deg ikke.... Da tenker jeg pipa får en annen låt.... :D

Anonymous poster hash: 328b5...28d
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ville "tatt igjen" og spurt like mye.
Eller du kan bare slå til med en liten løgn og si at "I helgen har jeg en date med DEN mannen" og legger til alle gode egenskaper hennes man ikke har (hvis hun har mann/kjæreste/samboer). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...