Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt spiselig bilde til kake, eks prinsesser?

Anbefalte innlegg

Gjest Gemini7
Skrevet

Minstemor blir 6 år straks, og ønsker seg en rosa prinsessekake med perler og pynt og kronen på verket; et spiselig bilde av disneyprinsessene.. Har kontaktet en jeg kjenner som er en kunstner med bakst men dessverre hadde hun ikke tid til å bake, så for podens skyld tenkte jeg brette opp erma og gjør' det sjøl! ;)

Så jeg trenger da alt av bakeutstyr og skjønner at panduro har mye. Men jeg kunne ikke se på hjemmesiden deres at de har spiselige bilder? Noen som vet hvilke butikker jeg kan få kjøpt dette i?? Skal ha det til helga så rekker ikke bestille fra nettbutikker..:/

takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gemini7
Skrevet

Hør på et bakeri.

aha, så du mener de printer? Jeg tenkte på om noen selger ferdige bilder av Disney-prinsesser- de printer kanskje ikke den slags om jeg bare finner et bilde på nettet::?

Gjest Linneah2013
Skrevet

aha, så du mener de printer? Jeg tenkte på om noen selger ferdige bilder av Disney-prinsesser- de printer kanskje ikke den slags om jeg bare finner et bilde på nettet::?

Jeg leverte et bilde av datteren min som de "printet" ut i marsipan på kake

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp med biler på Ebay. Søk opp icing sheet :)

Gjest Gemini7
Skrevet

Takk for svar dere!! Greia var at jeg hadde det så travelt at jeg ikke rakk bestille på nett, LilleBallerina! Skal huske på tipsene deres senere! :)

Det ordnet seg imidlertid, fikk kjøpt av ei som selger privat via ei jeg kjenner som baker fine kreasjoner! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...