AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 - Hvor gammel er du? - Hvor "langt" har du kommet i livet mtp hus/leilighet, bil, båt, hytte, barn, dyr osv? - Hvor mye reiser du/kan du reise? - Er du ferdig med utdannelse/har du jobb? - Er du der du ønsker å være i livet? - Har/eier du mye i forhold til din alder/ståsted? Anonymous poster hash: 17c5f...787
Maximillian Cohen Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 (endret) 1. - 2. Har fått meg (kjøpt, ja) relativt stor leilighet, 2 biler, hadde en båt, men den sank, ingen hytte, ett barn, hadde en hund. 3. I fjor var jeg på 3 ferier til utlandet (2 + 2 + 1 uke) og en hyttetur på fjellet (leide en hytte i en uke). Normalt blir det nok ikke mer enn 1 - 2 turer til utlandet i året. Stort sett er det kun sommerferien jeg planlegger og betaler for, de andre feriene er saker og ting jeg blir invitert med på (og betaler da minimalt). 4. Jeg er ferdig utdannet og har jobb. 5. Vet ikke. 6. Midt på treet, vil jeg tro. Endret 3. april 2014 av Maximillian Cohen