AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg spurte eksen om han kunne fortelle meg hvor mange løgner han har fortalt meg.. I forkant av spørsmålet hadde vi snakket om tiden før og etter bruddet, og han beklagde seg for å ha såret meg men samtidig benektet han for å ha drevet med manipulering mot meg + mer. Altså benektet han alt som jeg hadde reagert på og som førte til at jeg brøt med han. Så da jeg spurte han, om han i det minste kunne fortelle meg hvor mange løgner han hadde fortalt meg, ble han veldig stille og så i gulvet.. Dette varte lenge, og han svarte aldri, men så på meg med et forpint og skyldig blikk. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 31089...623
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Hvordan bedømmer dere dette? Anonymous poster hash: 31089...623
Crobern Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Har det noe å si? Han er en eks. Dessuten så kjenner ikke vi han godt nok til å vite hva han mente. Ikke kvern på hva han mente. Vi kvinner skal analysere alt. Jeg er selv skyldig der innimellom, men vi har ikke godt av det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg tror jeg endelig fikk den innrømmelsen av at han hadde løyet til meg. Vanligvis benekter han det for harde livet. Ja, jeg vet han er en eks, men jeg har behov for å analysere dette for å komme meg videre uten altfor mye grumsete bagasje. Anonymous poster hash: 31089...623
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Jeg spurte eksen om han kunne fortelle meg hvor mange løgner han har fortalt meg.. I forkant av spørsmålet hadde vi snakket om tiden før og etter bruddet, og han beklagde seg for å ha såret meg men samtidig benektet han for å ha drevet med manipulering mot meg + mer. Altså benektet han alt som jeg hadde reagert på og som førte til at jeg brøt med han. Så da jeg spurte han, om han i det minste kunne fortelle meg hvor mange løgner han hadde fortalt meg, ble han veldig stille og så i gulvet.. Dette varte lenge, og han svarte aldri, men så på meg med et forpint og skyldig blikk. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 31089...623 Anonymous poster hash: 62974...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå