AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg har nettopp blitt 33 år, 1.april faktisk! Da jeg var på jobb på bursdagen min fikk jeg kake, sang og gave. Så kom det opp dette med kjæreste, og mange sa at jeg ikke måtte stresse med det, og at jeg enda var ung, og jeg hadde fortsatt tid til å få barn om jeg ønsket det. Ja, jeg ønsker meg en kjæreste, det har jeg alltid gjort, og barn - jo, om jeg kommer i et trygt og godt forhold så vil jeg kanskje ønske barn. Jeg jobber med noen damer på jobben, og alle er fra 27 og opp til 50+. Alle har barn og er gift/samboer, bortsett fra en dame som er alenemor, men hun har en kjæreste. Jeg føler meg så utenfor, for jeg har aldri hatt kjæreste i det hele tatt. Har aldri kysset noen engang. Eller jo, jeg har kysset noen da jeg var full på fest da jeg var 18, men ingenting utover det. Årene har jo bare gått, og jeg har jo levd livet mitt for det. Har reist mye, har vært med på mye, men likevel har jeg aldri, aldri møtt noen! Jeg er kanskje litt sjenert og forsiktig av meg, og men likevel, det er mange som er sjenerte og forsiktige som har fått seg kjæreste, så hvorfor ikke meg? Det eneste jeg tenker er at jeg må være forferdelig stygg og rar. Jeg vet at jeg ikke er noen skjønnhet, men jeg har jo fin hud, fint hår, fine tenner, og er normalvektig/slank. Kler meg helt fint, og med farger og form som passer meg. Hallo, hva er galt med meg? Anonymous poster hash: 08240...be8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Men hva gjør du for å treffe en potensiel kjæreste? Det er ikke nok å være pen, snill og kle seg bra hvis du ikke tilrettelegger for muligheten til å treffe nye folk. Nettdatting kan være et sted å begynne. Da vet du i alle fall at de fleste dere er der for å finne noen (i motsettning til medarbeidere som er der for å jobbe, jenter på treningsstudio som er der for å trene osv.) Anonymous poster hash: 19715...3e3 1
spegel Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Har du noengang hatt en flørt, eller visst om noen som har vært interessert i deg?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Men hva gjør du for å treffe en potensiel kjæreste? Det er ikke nok å være pen, snill og kle seg bra hvis du ikke tilrettelegger for muligheten til å treffe nye folk. Nettdatting kan være et sted å begynne. Da vet du i alle fall at de fleste dere er der for å finne noen (i motsettning til medarbeidere som er der for å jobbe, jenter på treningsstudio som er der for å trene osv.) Anonymous poster hash: 19715...3e3 Trpr ikke nettdating er noe for meg, da må man jo være litt pen ... Jeg er egentlig ikke så pen ... og dessuten føler jeg at det blir veldig opplegg på nettet. Jeg ønsker jo at det skal skje av seg selv... Anonymous poster hash: 08240...be8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Har du noengang hatt en flørt, eller visst om noen som har vært interessert i deg? Nei, det er aldri noen som har sett meg. Venninnen mine ble alltid sett, mens jeg ble aldri lagt spesielt merke til. Anonymous poster hash: 08240...be8 1
cocoon Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Trpr ikke nettdating er noe for meg, da må man jo være litt pen ... Jeg er egentlig ikke så pen ... og dessuten føler jeg at det blir veldig opplegg på nettet. Jeg ønsker jo at det skal skje av seg selv... Anonymous poster hash: 08240...be8 Når det ikke har skjedd av seg selv hittil bør du jo prøve noe nytt? Vet ikke hvor pen du er, men det finnes noen for alle. Vet om flere som er...veldig lite attraktive, som har funnet partner på nett.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Når det ikke har skjedd av seg selv hittil bør du jo prøve noe nytt? Vet ikke hvor pen du er, men det finnes noen for alle. Vet om flere som er...veldig lite attraktive, som har funnet partner på nett. Ja, men jeg har vært med på mye siden jeg ble 18 år. Alt fra ferier til fester, kurs(innland og utland) og studier. Har også hatt forskjellige ekstrajobber opp gjennom årene. Jeg er heller ikke desperat. Om jeg skal være sosial går jeg for å kose meg med venner og kjente, og kanskje bli kjent med nye. Å tenke at "Nå må jeg finne meg en kjæreste!" har jeg aldri tenkt. Jeg liker å tenke at det som skjer, det skjer. Likevel så skjer det aldri noenting... Anonymous poster hash: 08240...be8 1
Gjest Steamboat Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Hallo, hva er galt med meg? Anonymous poster hash: 08240...be8 Spurt om det samme sjæl gitt. 1
nattsvermer Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Trpr ikke nettdating er noe for meg, da må man jo være litt pen ... Jeg er egentlig ikke så pen ... og dessuten føler jeg at det blir veldig opplegg på nettet. Jeg ønsker jo at det skal skje av seg selv... Anonymous poster hash: 08240...be8 Jeg er helt uenig! Jeg mener jeg ser helt normal ut. Verken pen eller stygg, men jeg fant meg altså kjæreste på nettet. Ikke var det opplegg heller. Vi skrev litt, møttes i virkeligheten og derfra skjedde det bare av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Spurt om det samme sjæl gitt. Jeg tror jeg nå egentlig har konkludert med at jeg er stygg? Håper du ikke har konkludert med det samme - det fortjener du ikke. Anonymous poster hash: 08240...be8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Jeg er helt uenig! Jeg mener jeg ser helt normal ut. Verken pen eller stygg, men jeg fant meg altså kjæreste på nettet. Ikke var det opplegg heller. Vi skrev litt, møttes i virkeligheten og derfra skjedde det bare av seg selv. Jeg er liksom ikke så flink å "selge" meg selv. Man må jo vise seg fra sin beste side, for å få noen til å bli interessert. Dessuten liker jeg bedre å prate med folk i virkeligheten, for på nettet aner man jo ikke hvordan noen er. Anonymous poster hash: 08240...be8
cocoon Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Ja, men jeg har vært med på mye siden jeg ble 18 år. Alt fra ferier til fester, kurs(innland og utland) og studier. Har også hatt forskjellige ekstrajobber opp gjennom årene. Jeg er heller ikke desperat. Om jeg skal være sosial går jeg for å kose meg med venner og kjente, og kanskje bli kjent med nye. Å tenke at "Nå må jeg finne meg en kjæreste!" har jeg aldri tenkt. Jeg liker å tenke at det som skjer, det skjer. Likevel så skjer det aldri noenting... Anonymous poster hash: 08240...be8 Men igjen, så har dette tydeligvis ikke vært nok, og nå virker det jo som at du er veldig klar for å få deg kjæreste. Og da syns jeg du bør prøve nettdating før du dropper det som en mulighet. Kanskje det er midt i blinken? Det er jo en annen måte å fremstille seg på.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Når det ikke har skjedd av seg selv hittil bør du jo prøve noe nytt? Vet ikke hvor pen du er, men det finnes noen for alle. Vet om flere som er...veldig lite attraktive, som har funnet partner på nett. Dessuten kommer skjønnheten innenfra, og det er ikke bare en klisje. Faktisk husker jeg at den mest populære gutten på ungdomskolen jeg gikk på egentlig var mindre pen, objektivt sett. Veldig mye kviser, ingen spesielle trekk, og ofte fett hår. Men han var morsom, og hadde selvtillit og drev med det han likte uten å bry seg så mye. Dro damer som bare rakkern han. Jeg syns du skriver så sympatisk og oppegående ts. Nå er det på tide at du finner noen å dele deg selv med. Nettdating da? Hvorfor ikke prøve? Anonymous poster hash: 46c95...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Men igjen, så har dette tydeligvis ikke vært nok, og nå virker det jo som at du er veldig klar for å få deg kjæreste. Og da syns jeg du bør prøve nettdating før du dropper det som en mulighet. Kanskje det er midt i blinken? Det er jo en annen måte å fremstille seg på. Eneste er at det er en mann som er 20 år eldre enn meg som har gitt meg mye oppmerksomhet i det siste. Han virker interessert, og jeg må innrømme at jeg kanskje er litt betatt av han også. Han er vel den eneste jeg har opplevd som har sett meg, men samtidig har jeg tenkt at han kanskje er for gammel for meg. Kanskje det er meningen av jeg skal bli kjent med han? Når jeg tenke etter så har alltid de som er eldre enn meg vært hyggelig mot meg, mens jeg aldri har sett på de på den måten... Anonymous poster hash: 08240...be8
Gjest Steamboat Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Jeg tror jeg nå egentlig har konkludert med at jeg er stygg? Håper du ikke har konkludert med det samme - det fortjener du ikke. Anonymous poster hash: 08240...be8 Tror hverken du eller jeg er stygge. Men vi har tydeligvis ikke forstått hvordan man får kjæreste. Jeg er heller ikke desperat. Om jeg skal være sosial går jeg for å kose meg med venner og kjente, og kanskje bli kjent med nye. Å tenke at "Nå må jeg finne meg en kjæreste!" har jeg aldri tenkt. Jeg liker å tenke at det som skjer, det skjer. Likevel så skjer det aldri noenting... Anonymous poster hash: 08240...be8 Tror du også ser at du må skifte strategi, men kanskje ikke så lett når man er sjenert.
nattsvermer Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 Jeg er liksom ikke så flink å "selge" meg selv. Man må jo vise seg fra sin beste side, for å få noen til å bli interessert. Dessuten liker jeg bedre å prate med folk i virkeligheten, for på nettet aner man jo ikke hvordan noen er. Anonymous poster hash: 08240...be8 Det er nettopp derfor man bør møtes i virkeligheten etter å ha sett an litt hvordan personen skriver Du gjør jo selvfølgelig som du vil, men for meg funka det. Men du trenger ikke å være kjempeflink til å selge deg selv. Bare vær ærlig. Og ikke stress med det. Jeg har funnet ut at det kan funke veldig bra å opprette en profil for så å "glemme" den litt. Også er det lurt å ha et fint smilebilde, ikke et sexy bilde. Eller, det kommer jo an på hva du vil tiltrekke deg 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 Dessuten kommer skjønnheten innenfra, og det er ikke bare en klisje. Faktisk husker jeg at den mest populære gutten på ungdomskolen jeg gikk på egentlig var mindre pen, objektivt sett. Veldig mye kviser, ingen spesielle trekk, og ofte fett hår. Men han var morsom, og hadde selvtillit og drev med det han likte uten å bry seg så mye. Dro damer som bare rakkern han. Jeg syns du skriver så sympatisk og oppegående ts. Nå er det på tide at du finner noen å dele deg selv med. Nettdating da? Hvorfor ikke prøve? Anonymous poster hash: 46c95...5fd Ja, jeg tror jeg er både sympatisk og oppegående. Har et stort hjerte og er veldig snill, men ikke dumsnill. Jeg er omsorgsfull og bryr meg om alle rundt meg. Har god forståelse for ting også. Kanskje jeg blir for voksen for de på min alder? Er det kanskje derfor de eldre viser interesse for meg? Anonymous poster hash: 08240...be8
Mike90 Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 Jeg har nettopp blitt 33 år, 1.april faktisk! Da jeg var på jobb på bursdagen min fikk jeg kake, sang og gave. Så kom det opp dette med kjæreste, og mange sa at jeg ikke måtte stresse med det, og at jeg enda var ung, og jeg hadde fortsatt tid til å få barn om jeg ønsket det. Ja, jeg ønsker meg en kjæreste, det har jeg alltid gjort, og barn - jo, om jeg kommer i et trygt og godt forhold så vil jeg kanskje ønske barn. Jeg jobber med noen damer på jobben, og alle er fra 27 og opp til 50+. Alle har barn og er gift/samboer, bortsett fra en dame som er alenemor, men hun har en kjæreste. Jeg føler meg så utenfor, for jeg har aldri hatt kjæreste i det hele tatt. Har aldri kysset noen engang. Eller jo, jeg har kysset noen da jeg var full på fest da jeg var 18, men ingenting utover det. Årene har jo bare gått, og jeg har jo levd livet mitt for det. Har reist mye, har vært med på mye, men likevel har jeg aldri, aldri møtt noen! Jeg er kanskje litt sjenert og forsiktig av meg, og men likevel, det er mange som er sjenerte og forsiktige som har fått seg kjæreste, så hvorfor ikke meg? Det eneste jeg tenker er at jeg må være forferdelig stygg og rar. Jeg vet at jeg ikke er noen skjønnhet, men jeg har jo fin hud, fint hår, fine tenner, og er normalvektig/slank. Kler meg helt fint, og med farger og form som passer meg. Hallo, hva er galt med meg? Anonymous poster hash: 08240...be8 Post et bilde av deg
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 Tror hverken du eller jeg er stygge. Men vi har tydeligvis ikke forstått hvordan man får kjæreste. Tror du også ser at du må skifte strategi, men kanskje ikke så lett når man er sjenert. Ja, kanskje det er det - vi har rett og slett ikke forstått hvordan vi får oss kjæreste. Kanskje jeg ikke har talent for det? Ellers må vi jo bare være oss selv, til noen ser oss også? Anonymous poster hash: 08240...be8
Gjest Steamboat Skrevet 3. april 2014 #20 Skrevet 3. april 2014 Ja, kanskje det er det - vi har rett og slett ikke forstått hvordan vi får oss kjæreste. Kanskje jeg ikke har talent for det? Ellers må vi jo bare være oss selv, til noen ser oss også? Anonymous poster hash: 08240...be8 Nei, ikke vente på at noen ser oss, det har vi gjort lenge nok og fungerer ikke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå