Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg trenger noen innspill nå og råd eller tips.

Jeg har nettopp gjort det slutt med typen, men nå har jeg vondt i magen, jeg er lei meg og jeg tror jeg har gjort en feil .

Jeg har lenge gått og vært i tvil om jeg skal gjøre det slutt, men det føles ikke helt riktig.Den dagen jeg gjorde det slutt med han, føltes det helt riktig, men en dag senere, føles det galt, jeg har konstant vondt i magen, og jeg har bare lyst å gråte, jeg synes til og med synd i han også.

Jeg er jo glad i han, men forholdet vårt er utrolig kjedelig, han studerer i et annet land, og jeg orker ikke vente mer, å se han så sjeldent, blir veldig kjedelig for meg.

Anonymous poster hash: f443d...f2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man er den som gjør det slutt, så kan det være trist og leit. Jeg ville gitt det litt tid,sortert tankene mine og jobbet med å skille på tanker,samvittighet og følelser. Så hadde jeg tatt en avgjørelse. Om han fremdeles venter på deg, er en risk du må ta.

Skrevet

Selvfølgelig har du det vondt også selv om det var du som gjorde det slutt. Med tanke på at du sier at du har vært i tvil om forholdet en stund så var det nok det rette å gjøre. Avstand er også utrolig vanskelig. Brudd er alltid vanskelig, og det høres jo ut som du er veldig glad i han. Gi deg selv litt alenetid, gjerne vær med venner og gå ut :-) Når kommer han tilbake? Altså "for godt". Om det er veldig lenge til skjønner jeg det, men om du virkelig er glad i han og fortsatt har følelser for han, er det nok derfor det føles feil.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig lenge til han kommer hit ja, mange år..ja jeg har fortsatt følelser for han, så derfor det føles feil ja.Ja har vært i tvil i mange måneder.Jeg har heller ikke sett han på et halvt år.Ja jeg får sortere ut litt tanker om følelser, samvittighet og tanker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer virkelig på hva jeg skal gjøre, jeg trenger flere råd.Er helt i villrede, dette er veldig vondt.Skulle ønske jeg forutså dette før :(

Skrevet

Jeg angret også i noen dager etter at jeg brøt med mannen min. Det er noe med det å skulle gi opp alle framtidsplanene og drømmene... Nå har det gått noen mnd, og jeg er 100% sikker på at det var det rette å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg får se an litt da.Jeg blir mer og mer usikker på hva jeg skal gjøre med vennskapet vi har på facebook også, vi er voksne, men kanskje det er bedre å slette han, eller kanskje jeg kommer til å savne han mer da.Hva med chatting, det er det vi gjør mest, av og til på skype men ikke mye.Jeg har ikke så lyst å se at han flørter med andre damer,jeg vet ikke hva han tenker heller nå om oss.Jeg gjorde det slutt for et par mnd tilbake også, men så var vi på an igjen, etter at han sa at han følte seg så ensom, så jeg ble sammen med han igjen.Som to fjortiser .

Skrevet

Hvis han skal være borte i flere år hadde ikke jeg heller taklet det... Ingen sjanse for at du kan flytte til han?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kan ikke flytte til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...