AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Hvordan forholder du deg til dine kroppslyder, og til din kjærestes kroppslyder? Er det greit å sitte og rape og prompe i nærheten av hverandre? Gjør dere det? Hvor lang tid tok det før dere eventuelt begynte med det? Anonymous poster hash: a92d8...8cb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Når jeg begynner å bli komfortabel og avslappet rundt en fyr kan jeg rape uten at det er verdens undergang, men jeg har aldri klart å bli komfortabel med å prompe foran en gutt. Går heller rundt og kniper igjen, og får vondt i magen. Anonymous poster hash: 76ebb...4d2
TøydukkeAnna Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Det kan hende jeg raper litt foran kjæresten, men prøver å skjule den, men det gjør jeg med alle. Det har noe med vanlig folkeskikk. Promper gjør jeg sjelden, må være hvis jeg ikke klarer å unngå det. Men holder heller igjen og går på toalettet.. Men dette gjelder alle venner og bekjente.
Crystallized Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg promper aldri foran noen, det gjør meg helt sinnsykt ukomfortabel. Kjæresten min gjør heller ikke det, tror han har forstått at jeg har problemer med det. Men med raping derimot har vi det skikkelig morsomt, sånn hvem som kan få den største rapen osv, haha. Selv om jeg aldri får det til, eller ikke "får det til", vil at han fortsatt skal se på meg som en jentejente Men vi har det vertfall morsomt i lag med akkurat det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå