Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde en krangel for noen dager siden(første store krangel) da jeg spurte hvorfor han hadde vært alene med ei venninne av meg.

Det hører til historien at jeg dagen før hadde forhørt han om noen jenter som bor der han jobber, og som jeg var litt mistenksom om. Så jeg tok en spansk en, og spurte hvorfor han var ute med de(late som jeg visste det, for å få han til å innrømme det. Viste seg at han var bare ute med kompisen, ikke med de...ups).

Dette fordi han hadde løyet til meg dagen før, og sagt at han hadde dratt hjem etter et par øl med en kompis på en bar. Etter litt innrømmet han at de hadde dratt ut, og det var derfor han avviste da jeg prøvde å ringe(og ikke fordi han hadde lagt seg, som han først sa).

Så jeg ble veldig paranoid etter det, og begynte å stille spørsmål. Noe som gjentok seg et par dager på rad.

Det endte med at jeg ble super-paranoid, og krevde at han la meg til på facebook, fordi jeg var overbevist om at han skjulte noe for meg. Det viste seg at han ikke gjorde det, og han ble sur fordi jeg forhørte han sånn(hans ord).

Sa til han at det var veldig urettferdig av meg, og veldig, veldig dårlig gjort å ikke stole på han. Så det var litt dårlig stemning en stund, og han sa at vi kanskje ikke burde snakke på et par dager, og spurte om det er sånn det skal bli om vi gifter oss eller flytter sammen.

Vi ordnet opp i det, og alt er bra igjen. Men jeg sliter skikkelig med dårlig samvittighet. Jeg innser at det var fryktelig dårlig gjort, og som jeg sa til han da: jeg vil ikke være en psycho, paranoid bitch...

Jeg lurte på om jeg skulle si til han at jeg har tenkt på det, og er virkelig lei meg for at jeg gjorde det. Jeg stoler jo på han, og han har ikke gitt meg en eneste grunn til å ikke stole på han(bortsett fra da han løy om at han var hjemme og sov...).

Virker som han har glemt det, men..jeg tenker fortsatt på det.

Blir det dumt å ta det opp igjen nå, skal jeg heller bare glemme det? Eller burde jeg si det jeg tenker? Blir jo det samme som jeg sa da, blir bare å gjenta det jeg har sagt allerede..

Men det kan jo være at han tenker på det ennå, selv om det ikke virker sånn.

Uff, vanskelig...

Anonymous poster hash: 472a3...f8c
Videoannonse
Annonse
Gjest Nightwich
Skrevet

Det er vel aldri feil å innrømme feil å vise anger !?

Syns du skal si det til han jeg

AnonymBruker
Skrevet

Du får si til han at du er veldig glad i han, og at du gjorde dette forde du er forelsket i han.

Jeg og samboeren min har hatt slike samtaler selv.

Men jeg har gjort det klart for han at jeg er veldig glad i han og redd for å miste mitt livs store kjærlighet.

Og han så ut til å ta dette som et kompliment. For jeg bryr meg jo om han.

Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg gitt faen.

Anonymous poster hash: 10fa2...4ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...