AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Hvilke merker til barn synes du holder seg godt vask etter vask og etter mye bruk? Foreløpig synes jeg Noa Noa og Polarn o pyret holder seg godt. Men har ikke testet så mye forskjellig, siden min er baby. Det jeg har kjøpt av nøstebarn har ikke holdt seg godt. Lillelam, helt ok. Ja, hvilke merker er kvalitet? Anonymous poster hash: 4d16f...4a0
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 De som troner soleklart øverst på min liste er Polarn O. Pyret for bomullsklær og Janus (og Pierre Robert) for ullklær. De minste ullklærne våre har nå vært gjennom 3 sesonger og de holder en sesong til. Dvs. 2 sesonger per barn. PoP-klærne er så gode i størrelsen synes jeg! Dessuten holder de seg kjempefint i vask uten å bli blasse og/eller nuppete. Av billigkjedene liker jeg best Lindex, men der synes jeg de fargesterke klærne har en tendens til å bli blasse i fargen etter noen vask.
Teriyaki Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Signerer Belle angående Janus og Pierre Robert, men Cubus sin ull er faktisk super den også! Jeg kjøpte body og stilongs da gutten var seks måneder (i stor størrelse). Stilongsen passer enda og er ikke nuppete eller blass i fargen i det hele tatt. Altså etter nesten to års bruk. Vi har en del t-skjorter, bukser og slikt i bomull fra Lindex og H&M. Stort sett alt holder fargen godt. Selvsagt ikke like sterk farge som da det ble kjøpt, men ikke så ille at det ser blasst ut. Cubus er elending på bomullsklær. Elendig passform på bodyer for eksempel.
kaprifolen Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 De som troner soleklart øverst på min liste er Polarn O. Pyret for bomullsklær og Janus (og Pierre Robert) for ullklær. De minste ullklærne våre har nå vært gjennom 3 sesonger og de holder en sesong til. Dvs. 2 sesonger per barn. PoP-klærne er så gode i størrelsen synes jeg! Dessuten holder de seg kjempefint i vask uten å bli blasse og/eller nuppete. Av billigkjedene liker jeg best Lindex, men der synes jeg de fargesterke klærne har en tendens til å bli blasse i fargen etter noen vask. Signerer alt dette, og som nevnt er Cubus også gode på ull, om enn ikke noe annet... Monsoon er også ypperlig kvalitet på klær, og på yttertøy er Reima og PoP uslåelige på slitestyrke. Reflex ullsokker er vi også knallfornøyde med. Jenta vår bruker bare de (medium tykke av typen man gjerne kaller ulvang-sokk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå