Gå til innhold

Øyefarge, har det noe å si? Har du preferanser på partneren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 38fe8...20e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker blå, som jeg og hele slekta har. Brune øyne er kjempevakkert, men blir for "fremmed" for at jeg ønsker partner og barn med det.

Anonymous poster hash: bd519...c42
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker brune øyne på menn! Men kjæresten min har blå og han er forsatt den fineste jeg vet :rodmer:

Anonymous poster hash: 1584c...72f
Skrevet

Øyenfarge er ikke noe jeg bryr meg med. Spør du hvilken øyenfarge typen min har, så kan jeg ærlig talt si at jeg har ikke peiling.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Har blå oyne selv. Generelt har jeg stort sett falt for menn med morkt hår og blå oyne. Men han jeg er med nå har brune.

Skal innromme at jeg hadde foretrukket at han hadde blå slik at barna hadde fått det :sjenert: Men velger ikke partner på den basis.

Han foretrekker definitivt blå oyne på kvinner.

Skrevet

Spiller egentlig ingen rolle, men jeg synes grønne øyne er veldig tiltrekkende :wow:

Skrevet

Jeg er usikker på hvilken øyefarge samboeren min har - så mye betyr det for meg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nei.

Å si at en perfekt partner er uaktuell fordi vedkommende ikke har 'den riktige' øyefarven er en tenåringsfakte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

nei, men skulle ønske at partneren min hadde brune øyner

Anonymous poster hash: 675d2...56f
Gjest Beist
Skrevet

Jeg tiltrekkes av dypt brune øyne, men jeg forkaster ikke en blåøyd person på grunn av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blå, men foretrekker brune, men ellers så foretrekker jeg da dyp blå farge :wow:

Anonymous poster hash: 675d2...56f
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Har blå oyne selv. Generelt har jeg stort sett falt for menn med morkt hår og blå oyne. Men han jeg er med nå har brune.

Skal innromme at jeg hadde foretrukket at han hadde blå slik at barna hadde fått det :sjenert: Men velger ikke partner på den basis.

Han foretrekker definitivt blå oyne på kvinner.

Jeg har blå øyne, mannen min har brune og de to barna våre har blå.

Jeg liker best blå øyne men endte da opp med en brunøyd mann. :)

Anonymous poster hash: c33d7...48a

Skrevet

Nei

Men helt subjektivt foretrekker jeg brune

Gjest Gjest
Skrevet

Niks, men må alltid gi en mann med grønne øyne litt ekstra oppmerksomhet. :vin:

Skrevet

Har alltid vært svak for nøttebrune øyne. Men mannen har de fineste øynene jeg har sett. Veldig grønne, og tydeligvis en blanding av moras turkisblå og farens mosegrønne.

Men det kommer an på. Det er jo umulig å si at man foretrekker en bestemt øyenfarge, som om alle blå øyne er like? Noen blå øyne er blasse og gjør lite av seg, mens andre er hypnotisk vakre.

Skrevet (endret)

Nei, egentlig så har det ikke noe å si. Men føler jeg har en tendens til å bli tiltrukket av folk med ulik øyenfarge fra meg selv og jeg har brune. Sikkert fordi jeg syns det jeg selv har er kjedelig. :D Mannen har tilfeldigvis grønne øyne. I familien min har folk enten blå eller brune.

Endret av Teeny
Skrevet

Jeg har ingen øyefargepreferanser. Hele pakken vurderes under ett ;)

Skrevet

Brune øyne er uten tvil min favoritt, men likevel har bare 1 av 5 tidligere kjærester hatt det, så det er vel ikke så viktig i grunn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...