Olli107 Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 (endret) Heisann jeg (gutt) har en kjæreste (jente, 19år) som jeg skal hente i bilen etter jobb i kveld, tenkte å kanskje lette på humøret og overaske henne med noe (hun er ikke helt blomster typen) Noen som har noe forslag til hva jeg kunne gjort? Har gjort ganske mye, så om noen har litt orginale løsninger eller veldig flotte steder å kjøre til på kvelden? hehe Åpne for alle forslag! Har ikke gått tomt for ideer, men lurer på om dere har noen morsomme kule svar! Kan være noe dere også har gjort: Fyr løs! :D Er forresten i Asker/Bærum og Oslo området det er snakk om :D Er mange andre flotte steder i Norge også! Men det får bli en annen gang :D hehe Endret 3. april 2014 av Olli107 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 eller veldig flotte steder å kjøre til på kvelden? hehe ... og du bor i ???????????????????????????????????????????????????? Anonymous poster hash: 5ab20...21e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Heisann jeg (gutt) har en kjæreste (jente, 19år) som jeg skal hente i bilen etter jobb i kveld, tenkte å kanskje lette på humøret og overaske henne med noe (hun er ikke helt blomster typen) Noen som har noe forslag til hva jeg kunne gjort? Har gjort ganske mye, så om noen har litt orginale løsninger eller veldig flotte steder å kjøre til på kvelden? hehe Åpne for alle forslag! Har ikke gått tomt for ideer, men lurer på om dere har noen morsomme kule svar! Kan være noe dere også har gjort: Fyr løs! :D Hvor bor du? Anonymous poster hash: 95766...0e1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Hva med middag og vin? Vasket huset/leiligheten? Anonymous poster hash: 093f1...244
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 PS: God ide! Flere men burde ta etter deg Anonymous poster hash: 093f1...244 1
Olli107 Skrevet 3. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2014 ... og du bor i ???????????????????????????????????????????????????? Anonymous poster hash: 5ab20...21e I Asker/ Bærum området, men om forslag i Oslo området er også bræ
Antoinette Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Hun er vel kanskje sulten etter jobb. Dra et sted å spise kanskje? 1
Olli107 Skrevet 3. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2014 Hva med middag og vin? Vasket huset/leiligheten? Anonymous poster hash: 093f1...244 Vi er jo 18 og 19år, så kanskje noe litt (vet ikke) mer ungt! :D
Olli107 Skrevet 3. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2014 Hun er vel kanskje sulten etter jobb. Dra et sted å spise kanskje? Tenkte kanskje Tex Burger eller noe, vi elsker den begge to! :D Ellers lagde jeg Taco til henne etter skolen hehe Har du noen andre forlag til steder som er koslige eller god mat å spise på da?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Jeg ville ha satt mest pris på mat som jeg ikke måtte lage selv.Anonymous poster hash: 93d44...b54 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Middag er kjedelig, ta henne med på en aktivitet Anonymous poster hash: bd4ca...3ef
Olli107 Skrevet 3. april 2014 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2014 Middag er kjedelig, ta henne med på en aktivitet Anonymous poster hash: bd4ca...3ef Takker for innlegget :D Forslag til en aktivitet som kan gjøres på torsdag kveld?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Takker for innlegget :D Forslag til en aktivitet som kan gjøres på torsdag kveld? Tja, selv har jeg invitert med på slangeutstilling, skitur (men jeg bor i nord), squash, utstilling på museum (sikkert mange spennede i ditt nærområde), fjellheistur, spennede foredrag (kanskje hun har noe hun er særlig opptatt av), laserspill (man løper rundt i et mørkt rom å "skyter" på hverandre), kino selvsagt, teater, opera (lat som dere er finkulturelle og hun får sjansen til å pynte seg, det liker vi jenter), båtur (sikkert noe slikt i Oslo-området), piknikk i parken, nybegynnerkurs i pistolskyting....det er bare fantasien som setter grenser. Se bare på Ungkaren (TV-program) han tar med jentene på masse spennede. Da opplever man noe sammen, hun blir glad og engasjert, og dere skaper gode minner. Da liker hun deg enda mere. Mat kan hvem som helst gi henne Hva liker hun da? Velg noe som hun synes er spennede, eller du tror hun liker. Eller kanskje du har noe du liker som du kan dele med henne? Ikke tenk så mye på at hun er jente, det er mye mulig hun liker gutteting, og vips deler dere en interesse. Win-win! Anonymous poster hash: bd4ca...3ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå