Gjest gloria Skrevet 6. juni 2004 #1 Del Skrevet 6. juni 2004 Nå er det under en mnd. før avreise til Kreta skjer! Lurer egentlig på hvor mye jeg bør ta med meg i lommepenger for en uke. En venninne var på Hersonissos forrige år og brukte ca.4000 kr! Er likevel litt i tvil.. Regner med at det blir relativt lette måltider, men det går jo likevel penger med når jeg/vi skal ut om kvelden. En annen venninne påstod også at det var mer rimelig å kjøpe drikke på flyplassen og ta det med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2004 #2 Del Skrevet 13. juni 2004 Drikke er så billig i Hellas at du ikke har noe særlig å vinne på å kjøpe drikkevarer på flyplassen. Hvor mye du trenger på en uke, avhenger vel mest av vanene dine; har du tenkt å inkludere shopping i den summen? Vi var på Korfu i fjor sommer, og da brukte vi ca tusen kroner pr dag for TO personer, inkludert mat. Men vi gikk mest på små barer; på diskoteker flyr ofte pengene fort. Med 4000 er du nok ganske sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. juni 2004 #3 Del Skrevet 13. juni 2004 Kom hjem fra Chania på Kreta i natt men er ikke sikker på hvor mye jeg brukte enda...(ikke helt telt opp). Lunsj i strandbaren feks må du regne med 2.5 - 5 for mat og 1.5 for en brus Middagsretter ligger på fra 5-14 pr rett 1.5 for brus, 2 for øl, 4 for 1/2l husets vin. Drakk svært lite fordi det var "familie tur med barn" men drinkene i baren på hotellet vårt lå på rett under 5. I butikken koster Baccardi Breezer feks fra ca 2. (Alle priseer i Euro). Å leie solseenger koster jo litt - tror det pleier å være 5 per seng (Minns forresten å huske at jeg hadde 3.000 i en uke på Hersonisoss i 2000 - og det var FOR lie syns jeg!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 13. juni 2004 #4 Del Skrevet 13. juni 2004 Vi regner ca 1000 kroner dagen. Da er vi 2 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå