Gå til innhold

Hva hadde du tenkt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

om du en dag kom for å hente barne ditt i bhg, og to voksene som aldri pleier å sitte og prate gjorde dette mens de passet på barna?

Hadde du tenkt at de pratet om noe viktig, eller bare satt å ikke gadd å gjøre noe?

Anonymous poster hash: 2d658...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tenkt at de satt å snakket. Ikke mer, ikke mindre.

• Liker 3
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Pratet de to voksne med hverandre uten å se nevneverdig på barna? Pleier de å snakke med barna? Eller er det deg de aldri snakker med? Hører de til avdelingen som ditt/dine barn er på? Jeg synes det er rart om det er noen voksne der som aldri snakker med deg når du er en forelder.

AnonymBruker
Skrevet

De kan vel sitte, prate og følge med barna på en gang?

Jeg er for at de som jobber i barnehagen må lette på ræva og faktisk være med barna når dete trengs men de kan jo ikke fotfølge de heller. Barna må jo kunne leke litt uten at de voksne sitter på de.

Og som du sier det er jo første gangen du ser dette, hadde det vært hver gang du hentet barnet ditt så hadde det vært noe annet. Og hva de prater om spiller vel for så vidt ingen rolle...

Anonymous poster hash: e978e...876
AnonymBruker
Skrevet

Saken er at jeg jobbet på avdelingen med de største barna i dag (4-6år), og var alene uten en liten stund da den andre voksene skulle rydde inne.

Jeg har jobbet der i mange år, så vet at vist jeg setter meg på en benk på toppen av lekeplassen, så har jeg full oversikt over hele plassen.

Å ser med en gang vist det ska være noe som jeg må hjelpe til med osv.

De største barna leker så fint alene, og vil jo ikke ha med en voksen på leken hele tiden.

Det kommer ei til på jobben som også har jobbet der i mange mange år, og setter seg ved siden av meg for å slå av noen ord.

Hun jobber på en annen avdeling, men de er da 2 voksene ute.

Vi hadde ikke sittet der i 2min en gang før ei som jobber i bhg på en helt annen avdeling kommer opp, og kvast sier: Det tar seg virkelig ikke ut at dere 2 sitter sånn her.

Svarer da: Jeg har full kontroll på mine barn jeg, og ser alle fra her, så det fungerer best da jeg er alene.

Men trenger du hjelp så får du si i fra.

Fikk da til svar: Ja, men det inntrykket til foreldrene som teller.

Svarer da: Foreldrene her kjenner meg så godt alle sammen, at de vet at jeg passer godt på barna deres, og gjør alt for de.

Da ble hun bare irritert og gikk...

Hun jeg satt med svarte også noe av det samme.

Jeg reiser meg jo med en gang jeg ser at det er noe, og løper til vist det trengs. Også vist det ikke er barna på den avdelingen som jeg er på akkurat da.

Jeg går veldig ofte rundt med andres barn på armen.

Leker meg alle barna i bhg, og ikke bare de på den avdelingen jeg er på den dagen.

Går alltid å prater med foreldrene som kommer for å levere og hente barn på den avdelingen jeg er.

Sier hei og hadet til alle barn og foreldre som går forbi meg.

Så vist foreldrene hadde sett meg sitte den ene gangen uten ett barn på fanget, så klarer jeg ikke å tro at de ser på meg, og tenker: Ja, der sitter hun å ikke gjør jobben sin.

Anonymous poster hash: 2d658...e2c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...