Gå til innhold

må pusse opp badet NÅ, men har leieboere!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Badet mitt har begynt å lekke, så jeg må pusse det opp med en gang! Har fått et anslag fra noen som sier de kan gjøre det på ca 4 uker.

Problemet er at jeg leier ut rom til 3 andre i leiligheten som selvfølgelig har 3 mnd. Oppsigelsestid. Men hva gjør jeg nå, badet lekker NÅ så jeg kan ikke vente 3 mnd, og de kan jo ikke bo i en leilighet uten bad...

Noen som har vært i lignende situasjon?

Anonymous poster hash: 562c7...270

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Puss opp badet nå, og gi leieboere gratis husleie en mnd.

Et bad bør gå raskere enn på en mnd. Med mindre det er store fuktskader, som krever tørking, burde det gå på maks to uker.

Anonymous poster hash: 3db42...9a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte nettopp rive hele badet mitt og bygge det opp igjen. Det skal sies at badet ikke er så veldig stort, jeg vet ikke hvor stort ditt bad er.
Arbeidet på mitt bad tok 8 dager. Så at det skulle ta 4 uker hos deg synes jeg høres litt rart ut...

Anonymous poster hash: cea32...437
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte nettopp rive hele badet mitt og bygge det opp igjen. Det skal sies at badet ikke er så veldig stort, jeg vet ikke hvor stort ditt bad er.

Arbeidet på mitt bad tok 8 dager. Så at det skulle ta 4 uker hos deg synes jeg høres litt rart ut...

Jeg vet ikke hvorfor det tar så lang tid, men det er jo lekkasje, så det kan hende det må tørke. Men hva gjør man med leietakerne. Jeg har ikke råd til å gå glipp av en mnd. leie! Men er dette noe innboforsikring kan dekke???

Anonymous poster hash: 562c7...270

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke leieboere, så jeg tror ikke jeg kan hjelpe deg så mye med akkurat det. Mitt bad måtte rives etter en brann. Innboforsikringen min dekket utgifter utover det jeg vanligvis betaler i husleie (jeg hadde forsikring som dekket skadene på badet og det er denne forsikringen som betalte min husleie for den tiden det tok).

Jeg foreslår at du snakker med forsikringsselskapet ditt om hva de dekker :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...