Knirke Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Jeg dro innom en Morris butikk forleden for å høre om det gikk an å få nye hjul til en Travelpro-trillebag, siden gummien er blitt slitt helt av. Men de sa at Travelpro har gått ut av produksjon... Noen som vet om det går an å få tak i ekstra hjul, eller om det finnes noen universalhjul det kanskje går an å bruke isteden? Kofferten er endel år gammel, men bortsett fra hjulene funker den jo fint. Hadde vært synd å kaste den...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Ser for meg at dette raskt koster mer enn det gjør å kjøpe ny koffert. Kofferter er for meg forbruksvare, særlig de små som jeg drar ombord på fly ukentlig. Og det er som regel hjulene som ryker først. Anonymous poster hash: 48992...9a3 1
Knirke Skrevet 3. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2014 Ja, du har sikkert rett... Har du en god koffert å anbefale, kanskje? Kabin-størrelse
Dolce Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg har en diger TravelPro (shopping-size ;-) ) der det ene hjulet har reist til de evige jaktmarker. Jeg betalte endel for kofferten, og tror ikke en ny er billigere enn å kjøpe nytt hjul?. Så jeg også håper noen vet om det er mulig å bytte hjul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå