Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Nå har jeg ikke gått med bikini på mange år fordi jeg er så plaget med mørk hårvekst på kroppen, og føler bare det blir verre ettersom årene går. Jeg snakker da om hår i korsryggen og på rumpa.. Det er ikke så lange hår, men når de er svarte så ser man dem så utrolig godt.. Har ikke så lyst til å barbere dem heller, men tenkte kanskje at jeg skulle spare opp til å fjerne dem med laser etterhvert. Men det jeg lurte på var om noen har erfaringer med bleking av kroppshår? Hvor man kan gjøre dette, eller om man kan gjøre det hjemme?

Hilsen jente på 22 år som virkelig ønsker å bruke bikini igjen!!!

Anonymous poster hash: dc3c6...139
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vondt problem å ha. Snakk med en hudlege, det finnes endel å gjøre med det.

Anonymous poster hash: 69543...36b
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte bleking i parfymeri, nå har jeg hvite hår der de var svarte og det er supert :)

Anonymous poster hash: 39dae...7f2

AnonymBruker
Skrevet

Vondt problem å ha. Snakk med en hudlege, det finnes endel å gjøre med det.

Anonymous poster hash: 69543...36b

Det er egentlig ikke så mye å gjøre med det.

Men ts, LASER! Skikkelig diodelaser, ikke IPL. Det er dyrt, men du skal ikke ha et så stort område. Du vil merke bedring allerede etter første gang, og ihvertfall etter tre. Sjekk litt rundt området der du bor. Ønsk deg penger til bursdag og jul og spar, så får du råd til det.

Anonymous poster hash: 2618b...005

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er enig med Anonymbruker rett over. Diodelaser er en god løsning på lang sikt, og er å foretrekke fremfor IPL eller YAG.

Jeg tok én behandling (brasiliansk) med diodelaser. Jeg har egentlig ikke noe hårproblem, men ville redusere hårveksten der nede litt, ettersom jeg lett får inngrodde hår. I mitt tilfelle var diodelaser nesten litt for effektivt - jeg er overrasket over hvor mye den ene behandlingen tok!

Det kan være verdt å informere om at diodelaser fungerer best på litt tykke hår, og at man ideellt sett bør ha ganske lys hud og mørke hår.

På kort sikt synes jeg voksing høres ut som en god løsning i bikinisesongen, men det kan kanskje være lurt å få gjort dette i salong eller ved hjelp av en venninne? Det virker som den uønskede hårveksten din sitter på steder det ikke er så lett for deg å vokse selv.

Uansett, lykke til!

Anonymous poster hash: 2ac6f...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...