Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..og hvor gamle var dere?

Anonymous poster hash: ff541...8c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Møttes på jobb. Han var 37, jeg var 26. To år senere ble vi kjærester.

Anonymous poster hash: 178d3...e6a
AnonymBruker
Skrevet

Møttes når han begynte i klassen min i 9 klasse, ble sammen i slutten av 10, og er sammen ennå 4 år etter

Anonymous poster hash: ff541...8c8

Skrevet

På nettet. Han var/er 32, jeg var/er 27.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Vi møttes på WoW :ler:

Jeg, en female dwarf hunter. Han, en human paladin.

Sååå romlemantisk atte :fnise:

3 måneder senere så flyttet han til Norge. Det er nå 9 år siden.

Jeg var 26 år og han var 25 år

Endret av Funky Punk
  • Liker 12
Skrevet

Møttes da vi begge var 15. Vi begynte på samme vgs. Jeg pleide å vinke til han i kantina osv, og kastet korker og viskelær i bakhuet hans når vi satt på bussen hjem fra skolen. Han skjønte etter laaaang tid at det var min (ekstremt barnslige) måte å flørte på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

på jobb. jeg var 20 og han var 28

Anonymous poster hash: 675ce...fe1
Gjest Sala21
Skrevet

Møttes via felles venner i en bursdag, vi ble på en måte spleiset (lurt til å kjøre sammen hjem uten at det skjedde noe den kvelden da men)

Er strålende glad for det den dag i dag. Er fortsatt sammen etter nesten 5 år.

Jeg var 18 og han var 22.

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på WoW :ler:

Jeg, en female dwarf hunter. Han, en human paladin.

Sååå romlemantisk atte :fnise:

3 måneder senere så flyttet han til Norge. Det er nå 9 år siden.

Jeg var 26 år og han var 25 år

Sier du til venner og familie at det var på wow dere møttes? ;o

Jeg og min møttes også der nemlig, men vi syns det er litt kleint å fortelle folk! :P

Anonymous poster hash: 94ec8...ad9

Skrevet (endret)

Begge var bedugget på byen. En misforståelse gjorde at hun fornærmet meg dermed fikk vi kontakt. Vi danset og gikk sammen til nash.. på veier viser hun bilde av Gallaway kuene sine, da var Jeg var solgt! Snart et år sammen. Litt mer forelska for hver dag. Livet er herlig!

Endret av Værbittfuru
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På jobb, jeg var 22, han 29. 3 år siden nå.

Anonymous poster hash: f7de9...3ce

Skrevet

Vi møttes på flyplassen da han skulle hente meg. Han jobber på hostellet jeg bodde på da jeg var på utenlandstur :-P

Skrevet

Jeg hadde sett han flere ganger i byen, og syntes han virket veldig overlegen og høy på seg selv. Han gikk i den tiden i svære sæggebukser osv. Så for 4 år siden var jeg på vei hjem fra en kveld ute, og traff han tilfeldigvis. Han kjente ikke meg, men jeg hadde jo som sagt sett han tidligere. Så åpningsreplikken min var "Hvorfor går du kledd sånn???" (da gikk han i dress) Han skjønte jo ingenting av hva slags crazy dame dette her var :fnise: Jeg var 22 og han 25 år :)

Skrevet

En pinlig blind-date for 2 år siden.

Han var 23 og jeg var 22 :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier heller wow en på sukker..

Hvorfor? Du ekke på wow for og finne kjærligheten...

Brutal gladiator gg u got pwnd, epic wow player yeye! :)

Anonymous poster hash: 43a2a...af7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møttes på et online spill!

Anonymous poster hash: b2eca...a6b
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

På Internett. :) Jeg var 21 år, og han var 25. Det var via en date-side, men den er lagt ned nå. Vi er fortsatt sammen, da (gift). :hjerter:

AnonymBruker
Skrevet

Møttes for første gang da jeg var på omvisning på skolen hans. Ble sammen 1,5 år senere. Vi var da 17, vært sammen i 7 år nå.

Anonymous poster hash: 293e7...d99
Skrevet (endret)

Jeg er litt sånn mellom to forhold. Den forrige (som endte i ni år sammen og fem års ekteskap) møtte jeg på vennefest. Han holdt litt på med en venninne av meg, men det ble aldri noe mer mellom dem. Vi ble først gode venner, og etter noen mnd ble vi sammen. Han var 28 og jeg 19 når vi møttes.

Han jeg håper å dele framtiden med, har jeg jobbet sammen med i... tja... 6 år tror jeg. Alltid vært noe der, men vi har vært opptatte begge to. Og nå er vi opptatte med hverandre :PVi er nå 28 og 34.

Endret av Lakota
Gjest Funky Punk
Skrevet

Sier du til venner og familie at det var på wow dere møttes? ;o

Jeg og min møttes også der nemlig, men vi syns det er litt kleint å fortelle folk! :P

Anonymous poster hash: 94ec8...ad9

De fleste vet det, men noen ganger (ser an menneskene jeg prater med) så sier jeg bare at vi møttes på nettet. Uten å gå i detaljer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...