Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :-)

Jeg stusser veldig mellom et mascara valg, som jeg håper noen kan hjelpe meg litt med!

Har brukt begge to før, men aldri samtidig så husker ikke hvilken som gir best resultat:

IsaDora Build-up (den røde)
og
Loreal Million Lashes (den vanlige gull)

Jeg syns begge gir volum, fylde og lenge..
Er det noen av dere som har prøvd begge to, og merker forskjell?

Men det er også viktig at den tåler litt vann tiltross for at den ikke er vannfast, og at den ikke drysser. Skal nemlig bruke mascaraen på badeferie, under Clarins Double Fix Mascara (en øyevippe gel som beskytter mot vann), og selvom Clarins Double Fix skal beskytte, tenker jeg at det er lurt at mascaraen er så fast som mulig fra før av for å være sikret! :-)

Men har også fått øye på IsaDora Big Bold, men aldri prøvd den.. Hmm, vanskelig :/

Tusen takk for svar!!

Anonymous poster hash: 3d6a7...862
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har prøvd begge og synes de var grei nok.

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd begge og synes de var grei nok.

Personlig liker jeg begge to veldig godt, men vil finne ut hvilken som gir mest volum og sitter best på iløpet av dagen. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp heller denne. Ingen over, ingen ved siden. Da trenger du ikke å lure på hvilken mascara du skal bruke noen gang igjen :)

Anonymous poster hash: 1b781...6b8
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Velg isadora sin. De tester ikke på dyr. L' oreal derimot er en av verstingene.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp den Isadora-maskaraen i blå, den er vannfast. Den er en av mine favorittmaskaraer :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp heller denne. Ingen over, ingen ved siden. Da trenger du ikke å lure på hvilken mascara du skal bruke noen gang igjen :)

Selger de den bare på parfymeriet eller er det en norsk nettside hvor jeg kan få den billigere? :-) Blir litt dyrt tenker jeg, dumt hvis den ikke lever opp til forventningene :/ Ser etter en mascara med mye volum og lengde, liker den drama/glamour looken.. Har du testet en av de to andre jeg nevnte, isåfall syns du det er stor forskjell på de og chanel sin? :-)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den Isadora-maskaraen i blå, den er vannfast. Den er en av mine favorittmaskaraer :)

Jeg brukte den røde, og jeg likte den godt. Tenkte på den blå, men har hørt at den ikke er lik.. at den blå gir mer klumper og diverse, sånn som mange vannfaste mascaraer gjør? :S

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vet du forresten om parfymeriet har mini-tester du kan prøve, før du kjøper? Da hadde jeg følt meg litt tryggere! :-)

Gjest Egiett
Skrevet (endret)

Jeg synes Build-up (jeg bruker riktignok den svarte) gir kjempefint resultat, men på meg sitter den dårlig. Million Lashes må jeg jobbe litt med for å få et fint resultat, og så synes jeg kosten er vond å påføre med, men det er jo ikke alle som synes det. Min favorittmascara er egentlig Voluminous fra L'oreal. Den sitter godt, er lett å påføre, og gir fint resultat på mine vipper :-) Brukte denne i mange år, men kuttet den ut når jeg fikk øynene opp for dette med dyretesting :-/

Edit: Kom på at jeg brukte den vannfaste versjonen av Million Lashes, så du får ta det med holdbarhet med en klype salt. Resten står jeg fortsatt for :-)

Endret av Egiett
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Build-up (jeg bruker riktignok den svarte) gir kjempefint resultat, men på meg sitter den dårlig. Million Lashes må jeg jobbe litt med for å få et fint resultat, og så synes jeg kosten er vond å påføre med, men det er jo ikke alle som synes det. Min favorittmascara er egentlig Voluminous fra L'oreal. Den sitter godt, er lett å påføre, og gir fint resultat på mine vipper :-) Brukte denne i mange år, men kuttet den ut når jeg fikk øynene opp for dette med dyretesting :-/

Edit: Kom på at jeg brukte den vannfaste versjonen av Million Lashes, så du får ta det med holdbarhet med en klype salt. Resten står jeg fortsatt for :-)

Så Build-up drysser mer, vil du si?

Åjaa.. vannfaste mascaraer har vel alle tilfelles at man må jobbe litt for resultatet, er det ikke sånn?

veldig dumt loreal tester på dyr, for de har en del gode produkter :-(

Gjest Egiett
Skrevet

Så Build-up drysser mer, vil du si?

Åjaa.. vannfaste mascaraer har vel alle tilfelles at man må jobbe litt for resultatet, er det ikke sånn?

veldig dumt loreal tester på dyr, for de har en del gode produkter :-(

Den drysser ikke egentlig, bare "renner", på en måte. Hmm, har ikke prøvd andre vannfaste mascaraer, så det er vanskelig å uttale seg om, men tror egentlig det er kosten jeg har problemer med. Liker generelt best børster med "hår" (med noen få unntak), om du skjønner hva jeg mener :-P

Ja, utrolig synd :-(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å forsøke Esteè Lauder sin. Jeg husker ikke hva den heter, men den vibrerer. Dette gjør at vippene ikke kleber seg og den gir god fylde og lengde.

Anonymous poster hash: f650f...40b
Skrevet

Jeg brukte den røde, og jeg likte den godt. Tenkte på den blå, men har hørt at den ikke er lik.. at den blå gir mer klumper og diverse, sånn som mange vannfaste mascaraer gjør? :S TS Anonymous poster hash:

3d6a7...862

Jeg har aldri hatt problemer med at den klumper seg :) Om du får det problemet så kan du jo kanskje børste gjennom med en vippebørste?

Jeg bruker kun vannfast maskara og jeg har ikke møtt på mange som klumper seg. :)

Gjest alegria
Skrevet

Loreal Telescopic (Den som er i gull, sølv og svart - svart er best!). Fantastisk maskara, jeg kan kun bruke denne. Eneste som ikke klumper seg. Har dog veldig lange øyenvipper så kan hende det er derfor jeg trenger en maskara med sånn børste.

AnonymBruker
Skrevet

Selger de den bare på parfymeriet eller er det en norsk nettside hvor jeg kan få den billigere? :-) Blir litt dyrt tenker jeg, dumt hvis den ikke lever opp til forventningene :/ Ser etter en mascara med mye volum og lengde, liker den drama/glamour looken.. Har du testet en av de to andre jeg nevnte, isåfall syns du det er stor forskjell på de og chanel sin? :-)

TS

Litt usikker på hvor den er billigst, jeg handler på taxfree. Men kan love deg at du kommer ikke til å angre. Det er klasseforskjell. Du kommer aldri til å gå tilbake ;) Kanskje du kan gå innom et parfymeri og be om å få prøve?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med at den klumper seg :) Om du får det problemet så kan du jo kanskje børste gjennom med en vippebørste?

Jeg bruker kun vannfast maskara og jeg har ikke møtt på mange som klumper seg. :)

Er den vanskelig å fjerne? :)

Skal jo også bruke Clarins Double Fix Mascara (en øyevippe gel som beskytter mot vann), så lurer på om den + en vannfast mascara kan bli litt mye å bruke i en hel uke.. skal klare å få det vekk uten å miste vippene også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...