AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Vi bor på en liten plass med dårlig tilgang på skobutikker.Nå må minsten ha nye sko, og jeg vurderer å kjøpe på nett. Han har relativt bred fot. Erdet noen som har erfarig med noen av disse skoene? Skal brukes som overgangssko hjemme og i barnehage. De egner seg vel for det? Eller er det andre dere kan anbefale`? Timberland Viking Anonymous poster hash: 284cb...213
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Eller hva med disse ? Lukkngen på disse var kjempepraktisk! Ah, skojungel! Anonymous poster hash: 284cb...213
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Timberland har i hvert fall noen sko med bred lest, for lillebroren min, som har bred fot, brukte det merket for noen år siden. Helst bør barn, spesielt så små barn prøve skoene før du kjøper. Dette er fordi barn har veldig formbare føtter som kan få varige skader av feil sko. Hvis du kjøper på nett må du passe på at terskelen for å sende skoene tilbake er lav. Kjøp fra sider med fri retur og åpent kjøp, og prøv skoene med en gang de kommer så du husker å sende dem tilbake hvis de ikke passer. Anonymous poster hash: de73c...a35
Tante-Sofie Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 (endret) Eller hva med disse ? Lukkngen på disse var kjempepraktisk! Ah, skojungel! Anonymous poster hash: 284cb...213 Min treåring har hatt sånn lukking på vinterskoene sine, og det er ikke så praktisk som det ser ut som. Jeg ville ventet til han var litt eldre før jeg prøvde det igjen. Borrelås er egentlig veldig fint for små barn. Viking fungerer godt til min sønn med brede føtter. Barn bør egentlig prøve sko før kjøp, men om du kjøper på nett kan du jo prøve hjemme og returnere om de ikke passer. Endret 3. april 2014 av Tante-Sofie
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Lukkingen på Timberland er ikke så praktisk som den ser ut, nei. Vi hadde vanskeligheter med å få jenta vår sine brede føtter oppi skoen selv om skoen faktisk passet, fordi den ikke åpnet seg nok. Men knakende gode sko, det er de! Vi går for Viking, i år som i fjor. Disse til vår/høst/overgang og disse til sommer.
Teriyaki Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 (endret) Det med den snøre-lukkingen er det sikkert delte erfaringer på. En venninne av meg er veldig fornøyd med slik snøring til sin sønn. Han er snart tre og har hatt to slike par. Jeg har dårlig erfaring med borrelås som etter hvert går opp hele tiden. Dette var på dyre Viking-sko, så man skulle jo tro at borrelåsen burde holdt i mer enn to måneder. Endret 3. april 2014 av Teriyaki
Gjest Magdalene Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Min treåring har hatt sånn lukking på vinterskoene sine, og det er ikke så praktisk som det ser ut som. Jeg ville ventet til han var litt eldre før jeg prøvde det igjen. Borrelås er egentlig veldig fint for små barn. Viking fungerer godt til min sønn med brede føtter. Barn bør egentlig prøve sko før kjøp, men om du kjøper på nett kan du jo prøve hjemme og returnere om de ikke passer. Mine har hatt slik på overgangsskoene siden de begynte å gå. Har funket utmerket her hvertfall. Borrelåsene har jo en tendens til å bli fulle av sand.
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 (endret) Det med den snøre-lukkingen er det sikkert delte erfaringer på. En venninne av meg er veldig fornøyd med slik snøring til sin sønn. Han er snart tre og har hatt to slike par. Jeg har dårlig erfaring med borrelås som etter hvert går opp hele tiden. Dette var på dyre Viking-sko, så man skulle jo tro at borrelåsen burde holdt i mer enn to måneder. Oi, da hadde jeg tatt dem med tilbake og klagd! Vi har bare hatt sko med borrelås (både dyre og billigere), og der har borrelåsen alltid holdt seg veldig fin. Edit: ...bortsett fra på de forhatte Ponni-skoene. Endret 3. april 2014 av ^^Belle^^
Teriyaki Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 (endret) Oi, da hadde jeg tatt dem med tilbake og klagd! Vi har bare hatt sko med borrelås (både dyre og billigere), og der har borrelåsen alltid holdt seg veldig fin. Edit: ...bortsett fra på de forhatte Ponni-skoene. Det tenkte vi i grunn ikke på. Borrelåsene gikk stadig opp, og det var ikke det at det var noe rusk og sånt. "rensket" borrelåsene så godt som mulig, men de gikk fortsatt opp hele tiden. Dette med sko er sååå vanskelig Og ja, Ponni-sko er grusomme! Endret 3. april 2014 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Jeg jobber i skobutikk og vil absolutt anbefale viking til barn med bred fot og høy vrist. Timberland kan være litt små i størrelsen igjen, så ville vært forsiktig med å kjøpe over nett! Anonymous poster hash: 9beaa...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå