Gå til innhold

Har jeg gjort verdens største mistake? klarer ikke mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I desember flyttet jeg fra type, utdannelse, og USA. Gikk på skole der nede, men skolen falt ikke i smak og jeg slet mye med forskjellig type deprisjon, men likte jo forsåvidt å bo i byen. Bodde i New York. Spennende ting skjedde hver dag.

Nå sitter jeg i Norge, uten utdannelse, uten kjæreste, og ett stort savn over byen som engang var mitt bosted.

Kjæresten slo opp en mnd siden og fortalte meg han hadde mistet følelsene for meg mens jeg har vært vekke. Han har funnet seg en annen. Eller holder på med en annen nå, men dette hadde jo såklart ikke skjedd om jeg hadde vært der.

Alt jeg klarer å tenke på er om jeg bare hadde blitt, hadde vi fortsatt vært sammen?? Jeg er gått inn inn i en deprisjon jeg ikke klarer å komme meg utav. Jeg har vært syk, fysisk syk fordi alt jeg vil er å reise tilbake. Jeg har hatt sjangsen flere ganger, men har tenkt at det gjørt ting bare værre etter han slo opp. Men så kommer tankene, hva vist jeg bare dro tilbake? Hva vist jeg fortsatte? Ville følelsene for meg komme tilbake når vi bor i samme by? Vil jeg ha det bedre med å fullføre utdannelsen min der borte?

Hva skal jeg gjøre? jeg har 4 dager på å bestemme meg på om jeg skulle flytte tilbake før det nye semesteret begynner. Fire dager, det er ikke lenge til. Jeg holder på å bli gal.

Anonymous poster hash: 81641...8b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet hva du skal. Dra tilbake og fullfør skolen!

Ikke sitt her og sutre, pakk sakene dine.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dra til USA, jeg forstår hvordan er det å være deprimert, har vært det store deler av livet mitt selv. Ting virker veldig uklart nå og alt virkelig så forvirrende og meningsløst.. Men nå må du sette følelser på siden og tenke litt LOGISK. Hva er på langsiktigvis det beste for deg? Sitte i Norge i håp om at exen tar deg tilbake? Eller utdanne deg for så å gjøre noe ut av livet ditt?

Depresjon er en illusjon, du mater depresjon med depresjon, prøv å tving positive tanker i deg selv så vil nok ting bli bedre etterhvert. Vis du sliter noe ekstremt så kan jeg tippe det ligger noe mere bak det hele enn bare det du har beskrevet, da kan det være greit å få snakket med en psykolog.

Anonymous poster hash: 93fd3...bd1

• Liker 1
Skrevet

GO GO GO!!!!!! :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flytt tilbake!

Anonymous poster hash: 94a64...c43
Skrevet

Han hadde nok klart å surre rundt med en ny dame til tross for at du var der. Hvis du savner byen, reis tilbake, bli kjent med nye mennesker, fullfør utdanningen og finn den nye kjærligheten ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta en utdannelse her i Norge da vel. NY er en tung by å trives i om man ikke har nettverk. Man vil alltid lure på hva som kunne ha blitt "om bare".

Anonymous poster hash: e92ee...b27
Skrevet

Om du vil fortsette på skolen i USA eller ikke må du kjenne på selv. Hvis skolen absolutt ikke passer, så ville jeg nok heller ha spart de studiepengene, men av og til så trenger man bare tid på å komme inn i rytmen til ting.

Eksen ville jeg ikke ha tatt med i beregningen uansett hva du bestemmer deg for. Du vil jo aldri få svar på om bruddet hadde skjedd uavhengig av flyttingen eller ikke. Det er jo ikke lenge siden desember, så du kan jo ikke ha vært borte i så veldig mange måneder før han fant seg en ny, så hvis jeg var deg så ville jeg ikke lagt skylden på flyttingen, selv om det kanskje er det dere begge to tror er årsaken. Hadde han virkelig hatt sterke følelser for deg, så tror jeg ikke at han hadde rukket å både miste følelser og finne en ny på så kort tid.

Skrevet

Jeg mistet også kjærsten min når jeg flyttet til utlandet, men jeg valgte å bli.

Reis tilbake. Forholdet hadde nok ikke klart seg uansett.

Skrevet

Flytt tilbake til byen og til skolen. Mannen ville jeg ikke gitt en ny sjanse.

Mister han følelsene så fort, så var det kanskje ikke den store kjærligheten?

Men kjør på med skolen og gjør det for DEG, ikke for kjærlighet, de rundt deg, eller noen andre.

Håper du blir fornøyd med valget ditt, hva enn det blir :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...