Gå til innhold

Sykt skuffa over finaleepisoden i "How I met your mother". SPOILER.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så den siste episoden i den ni år lange serien denne uka, og må bare si jeg ble skuffa! Det er jo lagt opp til den romantiske avslutningen idet Ted endelig møter moren til sine barn. Forholdet mellom Ted og Robin hadde jo seerne innfunnet seg med at var over for lenge siden(?!). Men ikke produsentene tydeligvis! Ble direkte trist av at når de endelig skal møtes, får vi i samme ep.vite at Tracy er død! :-( og så ender han opp med robin alikevel...kjedelig og tamt etter min mening. Dette skulle jo liksom være en fortelling med moren som "mål" hele tiden. Andre som har sett den, hva mener dere?

Anonymous poster hash: bd9f0...29f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:bond:LALALALALALALA! :digge:

Leste ikke spoiler-advarselen :(

Anonymous poster hash: 75c19...6cf
Skrevet

HVOR mange tråder skal det opprettes på samme tema!?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HVOR mange tråder skal det opprettes på samme tema!?

BEKLAGER frk.perfekt, brukte ikke fem timer på å scrolle gjennom alle innleggene på KG før jeg skrev innlegget. Dumt av meg.

Anonymous poster hash: cd2f5...400

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis mye annet å bekymre meg over..

Anonymous poster hash: 1529f...76d

• Liker 1
Skrevet

BEKLAGER frk.perfekt, brukte ikke fem timer på å scrolle gjennom alle innleggene på KG før jeg skrev innlegget. Dumt av meg.

Anonymous poster hash: cd2f5...400

Man trenger ikke flere timer på å lese gjennom første side av TV og film-forumet... Og der ligger det allerede to tråder om just samme tema :ler:
AnonymBruker
Skrevet

Søkefunksjonen er en fin ting. Når jeg skal legge inn en ny tråd søker jeg alltid på temaet først for å unngå flere tråder om samme tema..

Anonymous poster hash: 525a6...eff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...