Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ikke har vært dagbokleser sommer-høst-vinter 2013, så "move on" - dette blir en intetsigende tråd for deg!

Bare en liten oppdatering til alle dere prøvere (spesielt dere med dagbøker her inne), fra et "gull" som slettet dagboken sin i januar etter å ha blitt gjenkjent:

OUL viser jente! :) Var der i dag. Alt står bra til og selv om jeg har vært gjennom flere plagsomme symptomer, så er det virkelig verdt det. Dere ba meg om oppdatering om mulig, men vil ikke starte ny dagbok eller at noen ny bruker skal knyttes til gamle tråder og gammelt nick.. :)

Vil også si en spesiell varm hilsen til Missdior:

Jeg snikleser dagboken din, krysser alle fingre for deg, ønsker deg god bedring, følger deg med iver, håper det går din vei. Du er så varm og fin og koselig og jeg tror det er få som jeg håper så inderlig for som deg. Det måtte ha vært da jeg håpte for meg selv! :)

Til alle dere prøvere:

Jeg leser her inne og håper for dere alle! Hilsen en førstegangsgravid som har bikket 30, som brukte temping, EL-tester, pre-seed og hadde helt panikk etter 7 PP uten hell... og som ble gravid med kondom den ene måneden jeg skulle drikke og kose meg til jula. :fnise: Måtte dere alle få to blå i 2014!

Anonymous poster hash: e9dec...954
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

eeeeh

Anonymous poster hash: 53d64...9b9
  • Liker 1
Skrevet

Gratulerer men liten jente på vei:-) Jeg leste ikke dagboken din, men husker deg fra prøverforumet:-)

• Liker 1
Skrevet

Jaaa! :strix: Har tenkt så mye på deg i det siste, hadde faktisk planer om å skrive i dagboka mi og be deg gi et lite hint om hvordan det går (i håp om at du titter inn der fortsatt) ;)

Gratulerer så mye med en liten jente på vei! :rodmer:

Håper alt står fint til ellers og at dusteplagene gir seg fort :klem:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til AB: Les førstesetningen av hovedinnlegget. Move on. Man trenger ikke lese alt. Postet fordi det ble sterkt oppfordret av mange for litt over 3 mnd siden at jeg kom med oppdatering.

Som en forklaring til nysgjerrige utenforstående så hadde jeg en åpen og ærlig dagbok her inne, og ble gjenkjent. Ønsker ikke at alle naboer og arbeidsgivere skulle kunne lese om meg og mitt her inne, så jeg ba om å få bruker og dagbok slettet, dette like etter at jeg oppdaget at jeg var gravid. Stort verre er det ikke. Og jeg vil ikke gå ut med gamle brukernavnet her, i tilfelle den som fant meg sist søker på navnet mitt. Så unngå å bruke det i denne tråden please. :P Ikke at det er krise, men....

Jeg følger med i maaange av de gamle dagbøkene, Leopanter. Og noen av de nye! Krysser fingrene for dere alle, både at det skal bli to blå, og etterhvert friske barn av det hele. Synes det er koselig å følge med dere alle. <3

Skrevet

Har ikke fulgt deg tidligere, men ville bare si gratulerer!! :)

Skrevet (endret)

Dersom du ikke har vært dagbokleser sommer-høst-vinter 2013, så "move on" - dette blir en intetsigende tråd for deg!

Bare en liten oppdatering til alle dere prøvere (spesielt dere med dagbøker her inne), fra et "gull" som slettet dagboken sin i januar etter å ha blitt gjenkjent:

OUL viser jente! :) Var der i dag. Alt står bra til og selv om jeg har vært gjennom flere plagsomme symptomer, så er det virkelig verdt det. Dere ba meg om oppdatering om mulig, men vil ikke starte ny dagbok eller at noen ny bruker skal knyttes til gamle tråder og gammelt nick.. :)

Vil også si en spesiell varm hilsen til Missdior:

Jeg snikleser dagboken din, krysser alle fingre for deg, ønsker deg god bedring, følger deg med iver, håper det går din vei. Du er så varm og fin og koselig og jeg tror det er få som jeg håper så inderlig for som deg. Det måtte ha vært da jeg håpte for meg selv! :)

Til alle dere prøvere:

Jeg leser her inne og håper for dere alle! Hilsen en førstegangsgravid som har bikket 30, som brukte temping, EL-tester, pre-seed og hadde helt panikk etter 7 PP uten hell... og som ble gravid med kondom den ene måneden jeg skulle drikke og kose meg til jula. :fnise: Måtte dere alle få to blå i 2014!

Hurra for ei jente i magen din! :strix: Og tusen takk for fine, fine ord fra deg. Det betyr mer enn du aner :hjerte: Jeg klarer ikke slutte å gråte... :cry3::hjerte:

Takk! :hjerte:

Endret av missdior
Skrevet

Hurra for jente :hug::hug::hug:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Nå kan jeg oppdatere tilbake, frøken!!!! 10 uker på vei i dag :strix:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Om du er den jeg tror, hurra, hurra! Og om ikke, så får du dem allikevel :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...