Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2004 #1 Del Skrevet 6. juni 2004 skal reise bort en ukes tid og min kjære kanin vil nok få litt mindre kos denne uken.. ja mitt hjerte knuses ved tanken, men jeg har en til å følge med den skifte vann og gi mat og litt kos, men like mye kos som den pleier å få får dne nok ikke.. den står ute nå i et stort og fint bur, men jeg lurer på om jeg kanskje skal ta han inn?? men da blir jo buret mye mindre og han vil kanskje bli litt frustrert... men om han er inne er det på en måte litt mer tryggere.. men jeg ville jo tro han ville ha det best av å stå ute med masse løpeplass og aktiviteter og masse høy og mat.. hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. juni 2004 #2 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvis den er vant til og trives med å være ute, så synes jeg den skal få lov til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 6. juni 2004 #3 Del Skrevet 6. juni 2004 Enig med Arkana. Gjør det den er mest vant til. Forandringer kan få den til å bli mer stresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #4 Del Skrevet 9. juni 2004 gi han/hun litt høy, avispapir o.l så den kan lage seg et reir.. dette gjore jeg med mine kaniner da jeg hadde. (hadde da 36 stk) dette fungerte fint for mine søte små.. hadde de en plass å gjæmme sæ vest dæm vart redd eller litt kalde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. juni 2004 #5 Del Skrevet 10. juni 2004 Og noe over taket på buret så det ikke regner på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå