Lumos Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Om noen uker skal vi hente en liten blenheim cavalier-hanne! Hipphurra! Men vi sliter med å finne på en fint navn som passer til rasen! Vi vil ikke ha et "klassisk" hundenavn som Fido, Max, Rex osv., men et litt mer "spesielt" navn, om jeg kan si det slik. Har googlet meg ihjel, så tenkte jeg kunne høre her om noen har noen kule navn på lager
Bixity Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Mario synes jeg er dritkult! Eventuelt supermario. :-)
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Pepsi? Jeg syns det er skikkelig stilig! Anonymous poster hash: d3084...3bc
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Joppe, marko, tigern, tommy, olafAnonymous poster hash: 59aaa...5fa
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Einar Arne Ivar Oddvar Wilhelm Trygve RogerAnonymous poster hash: 668ed...94c
Lumos Skrevet 5. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2014 Takk for ideer. Er ingen fan av "menneskenavn" på dyr
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Leo Pepper Pascal Max Alessi Emil Kompiz Frost Anonymous poster hash: f7cbc...d62
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Om noen uker skal vi hente en liten blenheim cavalier-hanne! Hipphurra! Men vi sliter med å finne på en fint navn som passer til rasen! Vi vil ikke ha et "klassisk" hundenavn som Fido, Max, Rex osv., men et litt mer "spesielt" navn, om jeg kan si det slik. Har googlet meg ihjel, så tenkte jeg kunne høre her om noen har noen kule navn på lager Hvorfor blenheim? Trikolor er jo mye finere? Og hvorfor falt valget på en cavalier istedet for den originale king Charles spaniel? Synd at orginalrasen snart dør ut firdi alle skal ha cavalieren Anonymous poster hash: 8ebe5...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Dino. Anonymous poster hash: 9f600...593
The Kitten Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Cavalieren vi hadde het Elvis. Andre vi kjenner med cavalierer har kalt dem Aaron, Casper og Julius.
Xavana Skrevet 11. april 2014 #16 Skrevet 11. april 2014 Xantos! Mange oppdrettere navngir kullene etter tema, som f.eks. greske guder. Da kan du velge navn som Zevs, Hera, Io, Athene osv. Gjør et temasøk! Da vi skulle ha navn til et firma, gikk vi gjennom en plantebok, og endte opp med Areca. Cavalierene pleier jo å få et fancy navn av oppdretter. Kanskje du kan finne en variant ut fra det opprinnelige navnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå