AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Noen som har tips til hvordan jeg kan skaffe 2000 raske kroner? Trenger de i løpet av neste uke Anonymous poster hash: 89155...4f5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 jobb. Anonymous poster hash: 440e2...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Er du gutt med tekniske kunnskaper: svartejobb. Er du jente uten noe særlig å by på innenfor svartejobb: selg sex. Eventuelt hør med noen om du kan låne pengene... Anonymous poster hash: f418c...e8e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Uten å låne pengene, så har du to muligheter: Private jobboppdrag x 3 (tror du har lov til å tjene rundt 900 kroner på ett oppdrag uten at den som leier deg inn må betale arbeidsgiveravgift/skatte av det osv, men sjekk dette først). Selg noe du eier. En ansettelse og lønnet jobb gir trolig ikke utbetaling raskt nok, så dette er eneste sjanse utenom kreditt/lån/privatlån. Jeg ville trolig gått for å selge noe, de fleste har skap og skuffer fulle av ting som andre kan anse som skatter, og bruk nettsider som "kjøp og salg" i ditt nærområde på Facebook eller finn.no til litt større ting. En trillebår du ikke bruker? PC-spill som var bomkjøp? En rettetang du aldri bruker? Smykker du ikke liker og ikke bruker? Sko som et pent brukte eller ubrukte, eller sportstøy/skiutstyr? Eller kanskje samleobjekter? Anonymous poster hash: 54555...354 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Har du noen ting du ikke trenger du kan selge på finn.no? regner med at du ikke får lønn fra jobb neste uke siden du spør Anonymous poster hash: 75c9a...642
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 småjobber på finn Anonymous poster hash: 368f5...848 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Men PS: Jeg ville kanskje vurdert privatlån/kredittkort før jeg solgte sex. Er du desperat, så selg ting du ikke vil selge, men som du ikke trenger. Har du både smart telefon og nettbrett? Selg nettbrettet. Både playstation og xbox? Selg den ene. Sofa og to reclinere? Selg reclinerene. Desperasjon etter raske penger = lite bærekraftig økonomi, og da er dyre smålån virkelig veien utfor stupet. Da er det mye bedre å skaffe pengene UTEN å skaffe seg merkostnader i det lange løp. Anonymous poster hash: 54555...354 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Her er det nok bare ett vettugt svar: Du går i minibanken og tar ut 2000 kr av bufferen du har spart opp nettopp til slike situasjoner som dette. Da slipper du å stresse i fremtiden. Anonymous poster hash: 85170...91c 3
Gjest Blubberella Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Her er det nok bare ett vettugt svar: Du går i minibanken og tar ut 2000 kr av bufferen du har spart opp nettopp til slike situasjoner som dette. Da slipper du å stresse i fremtiden. Anonymous poster hash: 85170...91c Jeg har på følelsen at TS trenger en tidsmaskin for å få til dette. TS: gå og kjøp deg et flaxlodd og kryss fingrene hardt. Funker ikke det må du nesten selge eiendeler, pante flasker og/eller tigge penger fra venner og familie. Forbrukslån er absolutt siste utvei.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Lage en tiggertråd på KG kanskje??? Det var da så lukrativt for en annen bruker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå