Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i et samboerforhold hvor vi kjøpte hus for 4 mnd siden,hadde heller ikke da hvert kjærester så lenge.jeg har to barn fra tidligere forhold og han har barn fra tidligere forhold.Min yngste trives veldig dårlig da hun blir fryst ut av han sine barn og min eldste trekker seg inn på rommet sitt og er der for seg selv....jeg er bekymret for barna mine.Barna hans har 0 respekt for meg og mine barn og er meget frekke og stygge i språket og sier rett ut at de ikke bryr seg.Joda har tatt det opp med barnefar og sier han skal ordne det....men nei det skjer ingenting.Så til de hverdagslige problemene med samboerforhold og fordeling av hushold...er sååå lei av å rydde og vaske etter andre som ikke gidder rydde etter seg selv,har sagt at vi må alle ta vår del for å få ting til å fungere men han sitter mest foran pc og barna hans løpe villt rundt og gjør akkurat som de vil.Barna mine vil ikke bo slik og det vil ikke jeg heller,ofrer ikke mine barn for lykken (som tydeligvis brast) Er vel enig med mine barn om at vi må ut av dette...men hvordan,blir jo litt av ei stri med hus og oppgjør.Har lyst til å finne en leilighet til meg og barna mine istede der hvor vi kan være lykkelige sammen.Liker ikke tanken på og såre min samboer men jeg fortjener vel også å ha det bra eller....? Noen som kan gi meg noen rådpå hvordan jeg kan gå frem??? Ble et rotete innlegg dette,sorry.

Anonymous poster hash: 229c1...161

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gikk du litt forhastet inn i dette her eller?

Anonymous poster hash: ee50d...318

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lei situasjon. Jeg er fullstendig enig med deg og dine barn i at dere fortjener å ha det bra, om samboeren din blir såret kan han bare takke seg selv etter min mening.

Han har hatt mulighet til å rydde opp i rekkene, men har heller valgt å la humla suse mens han selv sitter på ræv foran pc.

Håper det ordner seg for dere :klem:

Anonymous poster hash: 6addd...2a3
  • Liker 2
Skrevet

Barna dine fortjener at du tar deg tid til å kjenne mannen godt nok til å unngå at en slik situasjon oppstår.

Hvis mannen ikke innser i det hele tatt at han må bidra, er det kanskje greiest å flytte ut først som sist.

• Liker 1
Gjest Pluty
Skrevet

Du fortjener det beste og det gjør barna dine også. Har dessverre ingen råd å komme med, men av og til kan fastlegen hjelpe til videre hvor en kan henvende seg for å få hjelp. En venninne av meg med en ikke så snill samboer fikk råd av sin lege hva hun kunne gjøre for å ordne opp. Kom deg ut av dette forholdet jo før jo heller. Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...