Gå til innhold

aceton - akrylnegl fjerner?

Mizz_Purrple

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat bestilt div akryl stæsj, men hva trenger jeg som fjerner? Er aceton aceton? Eller finnes det forskjellige styrker elns?

Hvor, hva, hvem kjøper jeg?

Håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aceton kan kjøpes på apotek, vet ikke om det er forskjellige typer men du kan jo bare si du skal fjerne akrylnegler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aceton er det i mange negl-lakk-fjernere. Fungerer godt til å fjerne lim med. Bruker det til å fjerne hurtiglim til og med. :P

Men, bare så du er advart, det er en bombe-ingrediens. Så hvis politiet ransaker hjemmet ditt og finner det hjemme hos deg så kan de faktisk arrestere deg for det.

Anonymous poster hash: af01b...6dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på apoteket å kjøp Aceton. Det finnes ikke forskjellige typer Aceton.

Endret av OPIgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aceton er det i mange negl-lakk-fjernere. Fungerer godt til å fjerne lim med. Bruker det til å fjerne hurtiglim til og med. :PMen, bare så du er advart, det er en bombe-ingrediens. Så hvis politiet ransaker hjemmet ditt og finner det hjemme hos deg så kan de faktisk arrestere deg for det. Anonymous poster hash: af01b...6dc

Kanskje ikke det smarteste å bestille på ebay da?? :-P

Skal forhøre meg på apoteket her oppe :-) takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå lurte jeg forsåvidt bare på hvor jeg evt kunne kjøpe det, har allerede forklart bruksområdet, så at det har andre bruksområder (feks bombeingrediens)

er for meg lite interessant ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men nå lurte jeg forsåvidt bare på hvor jeg evt kunne kjøpe det

Alle steder hvor de selger parfyme og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takker :-)

Husk på å be om negllakkfjerner med aceton. Det fungerer fett til å fjerne alt mulig av lim. Bare hyggelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skal ikke spørre etter ren aceton, men neglelakkfjerner som inneholder?

Skulle gjerne ha kjøpt litt mengde, da jeg har bestilt sånne "soakers", og tror det ggår litt hver gang.. ihvertfall under trening i starten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så skal ikke spørre etter ren aceton, men neglelakkfjerner som inneholder?

Skulle gjerne ha kjøpt litt mengde, da jeg har bestilt sånne "soakers", og tror det ggår litt hver gang.. ihvertfall under trening i starten ;-)

Jeg ville dratt på apoteket og kjøpt ren aceton. Jeg tror det fungerer bedre enn neglelakkfjerner med aceton.

Anonymous poster hash: 8b5b3...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp sånt tull de har på apoteket, den funker ikke. Kjøp heller på Jernia eller noe. Skikkelig vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det som var min første tanke også, ren aceton på biltema, jernia etc :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

iih aceton. Det er sterke saker, en venninne av meg brukte det for lenge og ødela neglerotområdet så hun aldri får en negl der igjen. Hun må lakkere rett på huden. Var på tv også for ikke så lenge siden.

Så ikke bruk det rett på dine egne negler for ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Aceton er det i mange negl-lakk-fjernere. Fungerer godt til å fjerne lim med. Bruker det til å fjerne hurtiglim til og med. :P

Men, bare så du er advart, det er en bombe-ingrediens. Så hvis politiet ransaker hjemmet ditt og finner det hjemme hos deg så kan de faktisk arrestere deg for det.

Det der er IKKE sant. Det finnes en haug av ting man kan bruke aceton til som ikke har noe som helst med bomber å gjøre. Man kan ikke bli arrestert bare fordi at man har aceton i hus. Tullete.

Anonymous poster hash: 9379f...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iih aceton. Det er sterke saker, en venninne av meg brukte det for lenge og ødela neglerotområdet så hun aldri får en negl der igjen. Hun må lakkere rett på huden. Var på tv også for ikke så lenge siden.

Så ikke bruk det rett på dine egne negler for ofte!

Det der tror jeg ikke noe som helst på uten bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Det der tror jeg ikke noe som helst på uten bevis.

Tar ikke et geni å finne ut av at når en negl allerede er strippet og svekket av akrylnegler, at når man da har noe så utrolig sterkt som aceton på neglen, som stripper og svekker neglen enda mere, så kan det fort gå til helsike med neglen om man ikke vet hva man driver med.

Finner bare kilder hvor negler har falt av etter å ha fjernet gel i salong med aceton. Og om en dame som brukte neglelakkfjerner så lenge at en haug av neglene hennes falt av og aldri kommer tilbake, men hun hadde brukt neglelakkfjerner ofte i mange år.

Men leter etter det klippet fra embarrassing bodies. Hun hadde brukt ren aceton som neglelakkfjerner for lenge så neglen hadde blitt etset vekk og kom ikke tilbake, de måtte lage negleprotese til henne som hun kunne bruke på fest.

Jeg gir meg ikke, kommer til å finne det! Faen at internett er så stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...