AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Bursdagen min. Vi har vært sammen et år og han sier stadig at han elsker meg og at jeg er det beste som har skjedd han. Jeg kjøpte gave og lagde stas for han når han hadde bursdag og han visste om min, men så glemte han hele dagen min og jeg er kjempe lei meg. Forventet ikke så mye men et bursdagskyss og en romantisk middag hadde jeg trodd han ville gjort. Hvordan ville dere reagert ?Anonymous poster hash: 41c9b...6e3
Bixity Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Hvis det er noen trøst så tok det sin tid før min kjære husket min bursdag. Så langt har jeg bare fått gavekort som er hastekjøpt fordi noen minte han på det samme dag. Haha. Men jeg tar ikke bursdagen min så høytidelig, så jeg fniser litt av det bare. I år vet jeg at han husker når jeg har bursdag, da.
Biloba Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 En mann kan lett elske deg og glemme bursdagen din. Min har også gjort det. Det er jo litt kjipt når det skjer, men hverdagen er en mye bedre indikator på hva du betyr for ham enn om han har forstått greia med kjærestebursdag. 1
Fuglen Skrevet 3. april 2014 #4 Skrevet 3. april 2014 Jeg hadde kanskje blitt litt skuffet, men bursdagen min er ikke sååå viktig for meg, da. Men jeg hadde forventet at han hadde vært lei seg for at han glemte det ihvertfall, og da hadde jeg nok blitt glad hvis han gjorde noe ekstra for å gjøre opp for at han glemte det. F.eks. få en rose, lage middag til meg e.l. 1
Fuglen Skrevet 3. april 2014 #5 Skrevet 3. april 2014 Henger meg også på det om at å huske bursdagen ikke er det viktigste i et forhold, hvis han er god mot deg ellers er det det som teller. Det er veldig lett å glemme en bursdag, og det betyr jo ikke at han ikk ebryr seg om deg! 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Vel, det er litt sårt, men det har ingen sammenheng med hans følelser for deg. Noen er bare helt ubrukelige til å huske bursdager. Jeg går aldri og lurer på om samboeren min husker bursdagen min, jeg minner ham bare på det istedet. Eller, nå etter 10 år begynner han å bli flink til å huske det helt selv, og jeg kan til og med få bursdagsgaver som han har bestilt fra utlandet med to ukers leveringstid - og jeg får overlevert gaven på bursdagen! Så det har kommet seg med årene, for vår del iallefall Anonymous poster hash: c9052...3b4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Spørsmålet er jo hva han gjorde da han kom på (eller ble minnet på) at han hadde glemt det? Og sånn ellers: dersom bursdagen din er viktig for deg så bør du minne folk på den. Begynn måneden før med tilfeldige "neste måned blir jeg jo xx år" og lignende, og si rett ut at torsdag denne uka, da har du bursdag, og da kunne du sett for deg å gå på kino/restaurant/ha filmkveld hjemme/invitere venner på fest og så arrangerer du dette og ber han med. For dersom du bare går og surmuler og mener denne dagen er viktig og den skal sørenmeg folk huske på egen hånd så vil du bli skuffet resten av livet. Vær litt praktisk i stedet. Anonymous poster hash: 01e91...ca2 1
LexSuperior Skrevet 3. april 2014 #8 Skrevet 3. april 2014 Jeg tenker også at spørsmålet ligger i hva som ble gjort når han kom på det. Alle kan glemme og noen er mer surrete enn andre.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Jeg kan ikke bursdagen til verken mor far, eneste jeg kan er min søster og 2 kompiser(søster pga det er nærme min og kompisene for det er samme dato som meg bare forskjellige måneder Nevn det for han så han blir litt flau eller noe.. Ikke lag et problem ut av ingenting værtfall.. Anonymous poster hash: e289f...911
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Takk for litt jordkontakt ! Han ble lei seg men gjorde ikke noe mer. Bursdagen min er ikke så viktig men jeg hadde et rosa håp om at han av alle ville husket megAnonymous poster hash: 41c9b...6e3
ViljaH Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Da driter du i hans neste bursdag, og ser om han er fornøyd med at i deres forhold smyger merkedager seg usett forbi. Hvis han ikke er det, så prat om hva som er deres måte å feire den andres bursdag på, hvor ligger nivået. Jeg hadde blitt lei meg også. Men hadde ikke latt det gå for langt, om det ble glemt første halvdel av dagen, hadde jeg sendt en melding "hurra for meg som fyller mitt år" eller no sånt. Så rekker han å plukke med seg no blomster hjem i det minste, og alle får en fin kveld.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 menn er ekstremt dårlige med datoer bare så det er sagt. at han glemte den betyr ikke at han er mindre glad i deg av den grunn. jeg måtte ofte minne på samboeren min at " nå har sønnen din snart bursdag.huskhusk". Anonymous poster hash: 24caf...022 1
LatersBaby Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Hehe, jeg tar mine forhåndsregler og minner han på det en uke i forveien. Vi har vært sammen i 4 år, og senest noen dager siden sa han "Jeg vet bursdagen din jeg, det er den 11! Ikke? Ok, 20 da? Neivel, jeg hadde iallfall riktig måned!" Og så var han storfornøyd med seg selv
LexSuperior Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Hehe, jeg tar mine forhåndsregler og minner han på det en uke i forveien. Vi har vært sammen i 4 år, og senest noen dager siden sa han "Jeg vet bursdagen din jeg, det er den 11! Ikke? Ok, 20 da? Neivel, jeg hadde iallfall riktig måned!" Og så var han storfornøyd med seg selv Haha! Herlig! 😄 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Jeg må legge bursdager inn på telefonen sånn at jeg får varsel Facebook hjelper meg også... Ikke legg så mye i det.Anonymous poster hash: 7f43d...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå