AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #1 Skrevet 3. april 2014 Begynner sånn her: 3 år sammen med verdens flotteste jente, mitt livs første og lengste forhold. Slutt pga. meg som alltid var litt for sjalu og komplisert sånn sett. Hadde av og på forhold i ett års tid, til vi bare begynte å krangle og hun sa det var ikke så mange følelser igjen osv og hun brøt kontakt, med noen få sms innimellom i 6 måneder. Jeg sa håper vi kan sees igjen og ta kontakt igjen etter hvert. Jeg spurte en gang etter 4mnd cirka, men det ble aldri noe av. Følesene mine for henne er sterke fortsatt. Hun tar kontakt etter 6 mnd og vi møtes, går tur og snakker om hva vi har gjort sommeren osv. Ingen prat om oss eller forhold. Begynner å treffes ofte igjen samme måned og gjør forskjellige ting sammen. Hun spør om jeg ble sint fordi hun avbrøt kontakten osv, og jeg sa nei, og det gikk bra, noe det selvfølgelig ikke gjorde, og vi snakket om at det bar det beste for oss begge. Jeg behandler henne som en venn og ikke som tidligere ,noe som hun også ser ut til å gjøre. Men når vi har sitti sofaen så lener hun seg alltid inntil meg og liker å "kose" seg inntil meg osv gir meg en klem osv. Noe jeg aldri hadde trod hun skulle gjøre da jeg trodde vi skulle oppføre oss som voksne venner på en måte. Dette setter jo følesene mine i sving igjen for henne. Hun tar også alltid på meg, endten det er små kiling eller poking. Det går 5 uker uten vi har vært sammen og første møtet igjen ender opp med at jeg overnatter og vi roter i sengen. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette i det hele tatt, jeg vet godt hvor jeg står og hva jeg føler. Vi snakker ikke om det dagen etter og vi sees en uke etter et kort møte og snakker ikke om noe som skjedde tidligere. Vi har hatt svært lite kontakt etter det, men skal møtes veldig snart, 2 måneder siden sit... Vi bor 1 time med buss/tog fra hverandre, så det er ikke så ille. Hun har liksom ikke spurt om å treffes eller noe. Hun er opptatt med skole/jobb,men uansett, jeg er ofte i nærheten, men tør ikke å dra til henne eller si det fordi hun tar aldri initiativ lenger. Jeg begynte nettopp å gråte og merker jeg har det ikke godt med meg selv. Jeg får vente på at hun tar kontakt når hun kan treffes. Så forvirret. Jeg er ikke det personen som liker å snakke om følesene mine. Bør jeg ta dette opp med henne med tanke på alt som har skjedd? eller bør jeg se det an, og seg va som skjer neste gang vi er sammen, og heller avgjøre etter da hvor det ligger an? Noen ideer til hva jeg kan gjøre for å finne det ut, uten språkbruk? hva vi kan gjøre/finne på? takk, vet ikke om jeg klarte å formulerer meg riktig, men men. vi er begge i begynneslen i 20åra Anonymous poster hash: 1695c...b23
Gjest constance90 Skrevet 3. april 2014 #2 Skrevet 3. april 2014 Dette kan skje: 1. Du kan fortelle henne at du ennå har følelser, hun svarer hun også har og dere jobber med det 2. Du forteller henne at du har følelser, hun har ikke og du bryter kontakten for ditt eget beste Hold the line, love isn't always on time. Du finner ingenting ut uten å spør. Det virker hvertfall som hun er eller er usikker på hva hun vil 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #3 Skrevet 3. april 2014 Begynner sånn her: 3 år sammen med verdens flotteste jente, mitt livs første og lengste forhold. Slutt pga. meg som alltid var litt for sjalu og komplisert sånn sett. Hadde av og på forhold i ett års tid, til vi bare begynte å krangle og hun sa det var ikke så mange følelser igjen osv og hun brøt kontakt, med noen få sms innimellom i 6 måneder. Jeg sa håper vi kan sees igjen og ta kontakt igjen etter hvert. Jeg spurte en gang etter 4mnd cirka, men det ble aldri noe av. Følesene mine for henne er sterke fortsatt. Hun tar kontakt etter 6 mnd og vi møtes, går tur og snakker om hva vi har gjort sommeren osv. Ingen prat om oss eller forhold. Begynner å treffes ofte igjen samme måned og gjør forskjellige ting sammen. Hun spør om jeg ble sint fordi hun avbrøt kontakten osv, og jeg sa nei, og det gikk bra, noe det selvfølgelig ikke gjorde, og vi snakket om at det bar det beste for oss begge. Jeg behandler henne som en venn og ikke som tidligere ,noe som hun også ser ut til å gjøre. Men når vi har sitti sofaen så lener hun seg alltid inntil meg og liker å "kose" seg inntil meg osv gir meg en klem osv. Noe jeg aldri hadde trod hun skulle gjøre da jeg trodde vi skulle oppføre oss som voksne venner på en måte. Dette setter jo følesene mine i sving igjen for henne. Hun tar også alltid på meg, endten det er små kiling eller poking. Det går 5 uker uten vi har vært sammen og første møtet igjen ender opp med at jeg overnatter og vi roter i sengen. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette i det hele tatt, jeg vet godt hvor jeg står og hva jeg føler. Vi snakker ikke om det dagen etter og vi sees en uke etter et kort møte og snakker ikke om noe som skjedde tidligere. Vi har hatt svært lite kontakt etter det, men skal møtes veldig snart, 2 måneder siden sit... Vi bor 1 time med buss/tog fra hverandre, så det er ikke så ille. Hun har liksom ikke spurt om å treffes eller noe. Hun er opptatt med skole/jobb,men uansett, jeg er ofte i nærheten, men tør ikke å dra til henne eller si det fordi hun tar aldri initiativ lenger. Jeg begynte nettopp å gråte og merker jeg har det ikke godt med meg selv. Jeg får vente på at hun tar kontakt når hun kan treffes. Så forvirret. Jeg er ikke det personen som liker å snakke om følesene mine. Bør jeg ta dette opp med henne med tanke på alt som har skjedd? eller bør jeg se det an, og seg va som skjer neste gang vi er sammen, og heller avgjøre etter da hvor det ligger an? Noen ideer til hva jeg kan gjøre for å finne det ut, uten språkbruk? hva vi kan gjøre/finne på? takk, vet ikke om jeg klarte å formulerer meg riktig, men men. vi er begge i begynneslen i 20åra Anonymous poster hash: 1695c...b23 Du skriver du vet godt hvor du står og hva du føler, mener du at du har følelser for henne og ønsker å bli sammen med henne igjen? Synes du bør fortelle henne hva du føler og hva du vil. Det er ikke riktig av henne å leke med dine følelser. Kanskje prøver hun seg på deg igjen, men er usikker på deg. Eller så bare liker hun deg som en venn og liker oppmerksomheten men ønsker ikke noe forhold. Uansett må du bestemme deg for hva du vil, kan du ikke få det, må du deretter bestemme deg for hva du skal gjøre. Beholde henne og behandle henne som venn og gjør det klart at hun bør gjøre det samme eller kutte kontakten. ikke lett med sånne damer. Anonymous poster hash: 2bad6...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå