AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg har lyst på to tattoveringer (eller to like) som skal minne meg om min farmor og mormor. Jeg har tenkt på to englevinger på ryggen. Er dette harry? Har og tenkt på to stjerner i nakken. Hvilken tattovering syns du er fine og kan være minneverdige mine bestemødre? Anonymous poster hash: 6f1a9...691
Gjest Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Jeg synes det er harry og ikke noe spesielt fint. Men så er det jo du som skal ta disse tatoveringene, så du må nesten finne ut hva du kunne tenke deg å tatovere. Kanskje noe som minner om dem? Bare du som kjenner dem og til syvende og sist vet hva du vil tatovere på din kropp 1
t0nje Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 (endret) Ja, jeg synes englevinger er harry det er imidlertidig mer harry med stjerner fordi jeg synes det er direkte stygt (jeg er sterkt i mot stjerner, men det er bare meg). Englevinger synes jeg er litt oppbrukt fordi det er så sjukt mange kjendiser som har nettopp dette - Hva med navnene deres eller en ting eller gjenstand som gjorde at de var som de var? Det som kjennetegnet dem. Men for all del, det er helt opp til deg men gjør meg en tjenste - vær helt sikker på at den tattoveringen du bestemmer deg - den er perfekt og "ment to be" at den ikke føles feil, for da er det jo etter hva jeg har erfart liten sjanse for at du kommer til å angre Endret 2. april 2014 av t0nje 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg skal absolutt ikke ha navnet demmes. Jeg vil ha en ting som minner meg om dem da jeg føler de er med meg. Og jeg vil ha det på høyre side av kroppen da jag "kjenner" de der. Anonymous poster hash: 6f1a9...691
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Hmm. Om du kjenner dem på høyre side av kroppen, så er vel Åndenes Makt-logoen på høyre rumpeball en bra plan? Seriøst. Dette må være ditt eget valg. Om du ikke klarer å ta valget uten backup, så er du enten for ung eller for usikker på motivet til at du bør gjennomføre det. Anonymous poster hash: 027d6...534
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Jeg skal absolutt ikke ha navnet demmes. Jeg vil ha en ting som minner meg om dem da jeg føler de er med meg. Og jeg vil ha det på høyre side av kroppen da jag "kjenner" de der. Anonymous poster hash: 6f1a9...691 Om englevinger eller stjerner er det du forbinder med dine bestemødre så er jo det viktigere enn hva andre måtte synes er harry og ikke. Jeg synes nå ikke noe om dette, men jeg er vel generelt ganske skeptisk til tatoveringer og ikke helt personen å spørre. Men, det er uansett vanskelig å komme med forslag til fine tatoveringer om du først og fremst ønsker å tatovere noe som minner deg om dem. Det er det kun du som vet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Jeg tenker på englevinger fordi jeg ser dem som engler Anonymous poster hash: 6f1a9...691
Birdo Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Til syvende og sist er det DU som skal leve med det på DIN kropp, så syns du skal velge det som du liker best jeg For tro meg, du vil ikke sitte igjen med en tattoo på kroppen du skjemmes over, det vet jeg alt om..
Gjest Fjotten Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Vinger på ryggen? Stjerner i nakken? Du kan ikke være litt, original, da? Uansett, du får vel ta det du liker og det du synes er fint. Drit i hva andre synes. 1
Blod Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Spørs hvordan disse stjernene ser ut. Om det er den stjernen "alle" har så kan jeg ikke si at det får meg til å tenke på bestemødre...
Sillicious Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Tatoveringer med mening er aldri harry. :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå