AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Jeg har lenge bleket håret mitt, og det er porøst og lite pigmentert. Derfor trenger jeg råd til en GOD hårkur som kan hjelpe meg med dette! Fyr løs Anonymous poster hash: 0ed0a...e83
Gjest Teta Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Definitivt K-Pak Reconstructor fra Joico. Den er helt fantastisk. Har brukt den i en måneds tid og er kjempefornøyd!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Definitivt K-Pak Reconstructor fra Joico. Den er helt fantastisk. Har brukt den i en måneds tid og er kjempefornøyd! Enig. Anonymous poster hash: 4f2b7...f03
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Definitivt K-Pak Reconstructor fra Joico. Den er helt fantastisk. Har brukt den i en måneds tid og er kjempefornøyd! Einig!
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Definitivt K-Pak Reconstructor fra Joico. Den er helt fantastisk. Har brukt den i en måneds tid og er kjempefornøyd! Må si meg enig her - Jocie K-pak er kjempebra. Er også glad i Redken All Soft. heavy cream.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #6 Skrevet 3. april 2014 Joico hjalp ikke på pigmenter hos meg, men håret ble mindre porøst. Anonymous poster hash: 0ed0a...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå